Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití diagnostické baterie LPAD ve výzkumu i v diagnostice
Špaček Pravdová, Kristýna ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Šnoblová, Vladěna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá dynamickým testovacím nástrojem LPAD (Learning propensity assessment device, česky Dynamické vyšetření učebního potenciálu). Stěžejní část obsahuje podrobný popis jedenácti testů v baterii obsažených, a to včetně fází zkušenosti zprostředkovaného učení. Hlavním cílem bakalářské práce je prezentovat výsledky výzkumných studií, které tyto diagnostické nástroje využívají, a to jak v diagnostice, tak ve výzkumu. Ve většině studií byly testy LPAD baterie použity na specifických populacích, a to osobách s mentálním, fyzickým či kognitivním handicapem. Díky dynamické povaze testů a zkušenosti zprostředkovaného učení bylo možné rozkrýt potenciál jejich kognitivní modifikovatelnosti. Návrh výzkumu, který tvoří poslední část bakalářské práce, je koncipován jako experiment realizovaný se dvěma skupinami žáků, kteří náležejí k populaci neslyšících a nedoslýchavých žáků navštěvujících školy pro sluchově postižené. Experiment má ověřit smysluplnost dynamické diagnostiky pomocí LPAD baterie a prověřit efekt zkušenosti zprostředkovaného učení na kognitivní modifikovatelnost u žáků s vadou sluchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.