Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spojování záznamů v genealogických datech
Šorm, Jan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je studium genealogických dat, zjištění možných problému při jejich slučování a implementace metod pro toto slučování dat. V této práci se bude především studovat problematika třídění podobných tvarů jmen do společných tříd. Tento problém se bude studovat zejména proto, že v každém matričním záznamu hrají nejdůležitější roli jména a příjmení dotčených osob a jejich příbuzných. V práci tedy bude rozebráno několik metrik pro výpočet vzdálenosti mezi dvěma řetězci. Dále pak pro tyto metriky bude provedeno několik experimentů, které budou mít za cíl roztřídit jména do tříd s co nejmenším počtem chyb. Na základě těchto výsledků pak budou provedeny i experimenty pro samotné slučování jednotlivých genealogických záznamů.
Spojování záznamů v genealogických datech
Šorm, Jan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je studium genealogických dat, zjištění možných problému při jejich slučování a implementace metod pro toto slučování dat. V této práci se bude především studovat problematika třídění podobných tvarů jmen do společných tříd. Tento problém se bude studovat zejména proto, že v každém matričním záznamu hrají nejdůležitější roli jména a příjmení dotčených osob a jejich příbuzných. V práci tedy bude rozebráno několik metrik pro výpočet vzdálenosti mezi dvěma řetězci. Dále pak pro tyto metriky bude provedeno několik experimentů, které budou mít za cíl roztřídit jména do tříd s co nejmenším počtem chyb. Na základě těchto výsledků pak budou provedeny i experimenty pro samotné slučování jednotlivých genealogických záznamů.
Marketingová komunikace hudební skupiny The Snuff
Šorm, Jan ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací české modern-rockové kapely The Snuff, jejíž je autor této práce samotným členem, skladatelem. Na začátku práce jsou vymezena teoretická východiska z oblasti marketingu, kde je velká pozornost věnována novým trendům marketingu, které jsou mimo jiné spjaty s internetem a sociálními sítěmi. Praktická část je zaměřena na analýzu vlastního dotazníkového šetření, které se týká vnímání marketingových aktivit kapely ze strany českých a polských fanoušků, mezi nimiž mohou být i zařazeny kupní návyky fanoušků samotných. Poté je proveden řízený rozhovor s českou a polskou fanynkou kapely stejné věkové kategorie. Na základě těchto zjištění jsou navržena konkrétní řešení, jak marketingovou aktivitu zlepšit a také je vyhodnocen zájem o připravovaný nejambicióznější projekt kapely - The Ultimate Price a jakým směrem se ku prospěchu projektu ubírat.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šorm, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.