Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Ochrana práv třetích osob podle tiskového, potažmo vysílacího zákona (odpověď, dodatečné sdělení, doplňující informace) a ochrana zdroje
Šonková, Tereza ; Křesťanová, Veronika (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
Diplomová práce se věnuje zvláštním institutům ochrany práv třetích osob zakotveným v mediálním právu České republiky. Cílem je poskytnout komplexní přehled o institutech práva na odpověď, dodatečného sdělení, doplňující informace a ochrany zdroje. Práce proto představuje hodnotová východiska jejich úpravy, charakteristiku jednotlivých institutů, podmínky jejich uplatnění oprávněnými osobami a případné uplatnění těchto práv u soudu. Text práce je rozdělen do čtyř kapitol, přičemž úvodní kapitola se věnuje ústavnímu zakotvení základních lidských práv na ochranu osobnosti a svobodě slova, a to včetně jejich úpravy obsažené v mezinárodních smlouvách. Kapitola rozebírá též tzv. test proporcionality, který soudy provádějí v případě posuzování kolize dvou základních práv. Druhá kapitola se věnuje pramenům úpravy ochrany osobnosti v mediálním prostředí, přičemž jsou představena stěžejní rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva, zejm. případy Von Hannover proti Německu a Axel Springer proti Německu. Kapitola popisuje též úpravu na úrovni Evropské unie i doporučující stanoviska Rady Evropy. V druhé části se pak již blíže věnuje úpravě ochrany osobnosti v českém právu a specifikům odpovědnosti v mediálním prostředí. Třetí kapitola rozebírá konkrétně instituty práva na odpověď, dodatečného sdělení a...
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.