Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Monkey Bank Robbers
Škoda, Dominik ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o synchronizaci jed- notlivých hráčů. Program dále dovoluje implementovat umělou inteligenci, která se může připojovat do her s jinými hráči. Každý hráč si může vytvořit jakoukoliv mapu a hrát hru s kteroukoliv mapou. Projekt je navržen tak, aby se v budoucnu dal snadno rozšířit. Program je vytvořen v jazyce JAVA.
Simulink Block Library for LEGO NXT
Škoda, Dominik ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Bulej, Lubomír (oponent)
Simulink Block Library for LEGO NXT Abstrakt Dominik Škoda July 30, 2014 Cílem této práce je vytvořit podporu platformy LEGO NXT ve vývojářském prostředí Simulink. Takováto podpora cílové platformy již existuje, ale má několik nevýhod. Především je určena výhradně pro operační systémy Windows a její implementace je uzavřená, tudíž se nedá rozšířit ani přizpůsobit. Důraz, v tomto projektu, je kladen především na podporu operačních systémů založených na Linuxu a na otevřenosti celého řešení umožňující rozšíření a přizpůsobení pro- jektu. Modelem řízený vývoj systémů pro platformu LEGO NXT za pomoci tohoto projektu zahrnuje testování modelu pomocí simulace a generování kódu v prostředí Simulinku s využitím jeho standardních nástrojů a nasazování hotových programů na cílová zařízení. Systémy vygenerované s pomocí tohoto projektu se řadí mezi systémy reálného času.
Simulink Block Library for LEGO NXT
Škoda, Dominik ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce)
Simulink Block Library for LEGO NXT Abstrakt Dominik Škoda July 30, 2014 Cílem této práce je vytvořit podporu platformy LEGO NXT ve vývojářském prostředí Simulink. Takováto podpora cílové platformy již existuje, ale má několik nevýhod. Především je určena výhradně pro operační systémy Windows a její implementace je uzavřená, tudíž se nedá rozšířit ani přizpůsobit. Důraz, v tomto projektu, je kladen především na podporu operačních systémů založených na Linuxu a na otevřenosti celého řešení umožňující rozšíření a přizpůsobení pro- jektu. Modelem řízený vývoj systémů pro platformu LEGO NXT za pomoci tohoto projektu zahrnuje testování modelu pomocí simulace a generování kódu v prostředí Simulinku s využitím jeho standardních nástrojů a nasazování hotových programů na cílová zařízení. Systémy vygenerované s pomocí tohoto projektu se řadí mezi systémy reálného času.
Modern approach to user interfaces for e-mail
Hruška, Marcel ; Kratochvíl, Miroslav (vedoucí práce) ; Škoda, Dominik (oponent)
Webové e-mailové rozhrania sú v dnešnej dobe nenahraditeľnou súča- sťou Internetu hlavne vďaka ich jednoduchému používaniu pomocou webo- vých prehliadačov a ľahkej integrácii veľkého množstva funkcií poskytnutých dodávateľom. Medzi najdôležitejšie funkcie, ktoré z časti alebo úplne chý- bajú v open-source webových implementáciách, patrí napríklad bezpriečin- ková organizácia pomocou tagov, navigácia poháňaná výkonným fulltexto- vým prehľadávaním a integrácia možností na spravovanie času. Táto práca popisuje novú, open-source alternatívu ku pokrokovým komerčným webovým e-mailovým rozhraniam obsahujúcu vyššie spomenuté funkcie. Softvér integ- ruje fulltextové vyhľadávanie poskytnuté ElasticSearch-ovou databázou do aktuálnej infraštruktúry na spracovanie e-mailov na UNIX-ových systémoch, na vytvorenie serverovej aplikácie, ktorá je používaná webovým užívateľským rozhraním, založeným na JavaScripte. Výkon výslednej aplikácie je testovaný na veľkom množstve e-mailov.
O-Hunter
Vašek, Vojtěch ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Škoda, Dominik (oponent)
Práce se zabývá využitím technik digitálního zpracování obrazu v naučné hrě, která uživatele provede po zajímavých místech světa. Vymyšlená hra O-Hunter, která má dvě součásti - serverovou a klientskou, využívá porovnávání fotografií, rozhodování o denní době a filtry pro úpravu fotografií. Výklad je členěný do čtyř součástí. Nejdříve jsou popsána pravidla hry, poté je provedena analýza použitých metod, dále je vysvětlen způsob implementace a nakonec následuje popis způsobu ovládání součástí aplikace. Aplikace ukazuje, že některé použité techniky jsou pro tento účel velmi vhodné, jiné však v reálném nasazení mohou selhat. V závěru následuje shrnutí a několik návrhů k vylepšení. Hru O-Hunter lze využít k prozkoumávání významých míst nezvyklým způsobem, její návrh umožňuje případné nahrazení nebo vylepšení implementací použitých technik. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Port of QEMU to HelenOS
Mareš, Jan ; Děcký, Martin (vedoucí práce) ; Škoda, Dominik (oponent)
QEMU je emulátor procesoru schopný emulovat různé hardwarové platformy jako jsou PC, PowerPC, ARM a SPARC. Úkolem této diplomové práce je portovat QEMU na HelenOS a tím umožnit vývojářům spustit emulaci HelenOS uvnitř HelenOS. Práce obsahuje podrobnou analýzu možných způsobů, jak aplikaci portovat (zahrnující portování knihoven, které jsou ke spuštění QEMU potřebné, nebo jejich součástí) a také analýzu toho, které funkce QEMU (rozumná podmnožina všech funkcí QEMU) jsou potřebné k dosažení cíle a které funkce lze v prototypu vynechat. Hlavním cílem je podporovat emulaci platformy PC (x86 a x86-64). Ačkoliv to není částí implementace prototypu, práce analyzuje možnost použití QEMU jako hypervizoru pro HelenOS. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Simulink Block Library for LEGO NXT
Škoda, Dominik ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce)
Simulink Block Library for LEGO NXT Abstrakt Dominik Škoda July 30, 2014 Cílem této práce je vytvořit podporu platformy LEGO NXT ve vývojářském prostředí Simulink. Takováto podpora cílové platformy již existuje, ale má několik nevýhod. Především je určena výhradně pro operační systémy Windows a její implementace je uzavřená, tudíž se nedá rozšířit ani přizpůsobit. Důraz, v tomto projektu, je kladen především na podporu operačních systémů založených na Linuxu a na otevřenosti celého řešení umožňující rozšíření a přizpůsobení pro- jektu. Modelem řízený vývoj systémů pro platformu LEGO NXT za pomoci tohoto projektu zahrnuje testování modelu pomocí simulace a generování kódu v prostředí Simulinku s využitím jeho standardních nástrojů a nasazování hotových programů na cílová zařízení. Systémy vygenerované s pomocí tohoto projektu se řadí mezi systémy reálného času.
Simulink Block Library for LEGO NXT
Škoda, Dominik ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Bulej, Lubomír (oponent)
Simulink Block Library for LEGO NXT Abstrakt Dominik Škoda July 30, 2014 Cílem této práce je vytvořit podporu platformy LEGO NXT ve vývojářském prostředí Simulink. Takováto podpora cílové platformy již existuje, ale má několik nevýhod. Především je určena výhradně pro operační systémy Windows a její implementace je uzavřená, tudíž se nedá rozšířit ani přizpůsobit. Důraz, v tomto projektu, je kladen především na podporu operačních systémů založených na Linuxu a na otevřenosti celého řešení umožňující rozšíření a přizpůsobení pro- jektu. Modelem řízený vývoj systémů pro platformu LEGO NXT za pomoci tohoto projektu zahrnuje testování modelu pomocí simulace a generování kódu v prostředí Simulinku s využitím jeho standardních nástrojů a nasazování hotových programů na cílová zařízení. Systémy vygenerované s pomocí tohoto projektu se řadí mezi systémy reálného času.
Monkey Bank Robbers
Škoda, Dominik ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o synchronizaci jed- notlivých hráčů. Program dále dovoluje implementovat umělou inteligenci, která se může připojovat do her s jinými hráči. Každý hráč si může vytvořit jakoukoliv mapu a hrát hru s kteroukoliv mapou. Projekt je navržen tak, aby se v budoucnu dal snadno rozšířit. Program je vytvořen v jazyce JAVA.
Simulace vlivu výstavby infrastruktury na chod vinárny a cukrárny
Škoda, Dominik ; Krejčí, Igor (vedoucí práce) ; Horáková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se věnuje aplikaci systémové dynamiky na menší podnik, který je v posledních letech ovlivňován výstavbou kanalizace. Teoretická část bakalářské práce se zabývá obecným popisem systémové dynamiky, kde je stručně popsán její vznik a vývoj. V další části se zabývá vysvětlením základních pojmů týkajících se systémové dynamiky. Popisuje rozdíl mezi systémovým a lineárním myšlením. V teoretické části jsou též uvedeny nástroje, kterými systémová dynamika disponuje, a následně popsány struktury, jež se v praxi objevují a jsou často používány v komplexnějších modelech. Praktická část se pak zabývá popisem a činností modelovaného podniku. Jsou zde uvedeny vymodelované struktury v programu Vensim PLE, jež vedly k dosažení cíle bakalářské práce. Věnuje se aplikaci scénářů do diagramu stavů a toků a následnou interpretací výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Škoda, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.