Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Motivace zaměstnanců neziskové organizace
Škarková, Andrea ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Práce se zabývá motivací zaměstnanců v neziskové organizaci. Analyzuje současný motivační systém konkrétní neziskové organizace a doporučuje nápravná opatření.
Získávání a výběr zaměstnanců
Škarková, Andrea ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Analýza používaných metod získávání a výběru zaměstnanců v organizaci

Viz též: podobná jména autorů
1 Skarková, Anežka
1 Škarková, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.