Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze
Šitavancová, Anna ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace varhanních koncertů, které pořádá společnost JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o., s cílem navrhnout opatření k jejímu zefektivnění. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy marketing a marketingová komunikace s důrazem na specifika v oblasti kultury, konkrétně v performativním umění. Navazující praktická část se zaměřuje na produkt varhanních koncertů v kostele sv. Františka a jejich marketingovou komunikaci. Metodou dotazníkového šetření a analýzy konkurence jsou zjištěny nedostatky v marketingové komunikaci koncertů, na jejichž základě jsou formulována optimalizační řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.