Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autorské dílo v prostředí internetu (odpovědnostní vztahy, vymáhání autorských práv)
Šimáková, Zuzana ; Žikovská, Petra (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
Autorské dílo v prostředí internetu (odpovědnostní vztahy, vymáhání autorských práv) Tématem této diplomové práce je postavení a ochrana autorského díla v prostředí internetu se zaměřením na odpovědnostní vztahy a vymáhání autorských práv. Cílem této práce je analyzovat příslušnou národní i evropskou právní úpravu a podat přehledný výklad o této dynamicky se vyvíjející problematice. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V pomyslné obecné části práce, kterou tvoří první tři kapitoly, jsou definovány základní pojmy, které se s tématem této práce pojí. V první kapitole jsou představeny principy a charakteristiky autorského práva a definován jeho stěžejní předmět - autorské dílo, včetně jednotlivých druhů autorských děl a způsobů jejich užití. Druhá kapitola je věnována internetu, a to jak z technického, tak právního hlediska. Ve třetí kapitole jsou pak podrobněji představeny jednotlivé subjekty, které v prostředí internetu vystupují. Pozornost je věnována především poskytovatelům služeb informační společnosti, kteří hrají významnou roli při řešení otázky odpovědnostních vztahů a vymáhání autorských práv. Na teoretické základy navazuje čtvrtá kapitola analyzující specifika užití autorského díla na internetu. V této kapitole jsou představeny jednotlivé způsoby užití autorského díla v prostředí internetu...
Vliv online marketingových praktik na vnímání soukromí
Šimáková, Zuzana ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem online marketingových praktik na vnímání soukromí. Za tímto účelem je v teoretické části nejprve vymezen pojem soukromí. S ohledem na nesoulad při definování tohoto pojmu, jsou v práci představeny jednotlivé koncepty, které se v diskurzu nejčastěji opakují. Zvláštní pozornost je přitom věnována postavení soukromí v kontextu marketingové komunikace. Následně je popsána právní úprava ochrany soukromí a to, jak na úrovni vnitrostátní, tak na té evropské. V neposlední řadě jsou představeny jednotlivé online marketingové praktiky, které pro své fungování využívají právě osobní údaje zákazníků. Důraz je přitom kladen na online behaviorální cílení a s ním související remarketing. V praktické části jsou provedeny polostrukturované individuální rozhovory s cílem zjistit, zda uživatelé online marketingové praktiky představené v teoretické části znají, jaký na ně případně mají názor a zejména, jaký mají vliv na jejich vnímání soukromí.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠIMÁKOVÁ, Zdeňka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.