Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Veřejnoprávní regulace reklamy na humanní léčivé přípravky
Šildová, Alena ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Resumé: Práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a její veřejnoprávní regulací obsaženou v předpisech správního práva. Cílem práce je podat informace o existující právní úpravě v této oblasti, blíže vysvětlit jednotlivé právní instituty a navrhnout potenciální změny právní úpravy v případech, které autorka považuje za vhodné. První kapitola je věnována vymezení klíčových pojmů léčivý přípravek, reklama a veřejnoprávní regulace, jejichž správné chápání je pro porozumění následujícího textu rozhodující. Druhá kapitola se zabývá regulací reklamy, a to nejprve obecně, a dále konkrétně regulací reklamy na humánní léčivé přípravky, přičemž práce je strukturována tak, že pojednává odděleně o reklamě zaměřené na širokou veřejnost a o reklamě zaměřené na odborníky. Třetí kapitola se věnuje odpovědnosti, dozoru, správnímu řízení a rozhodování ve správním soudnictví, deliktům a sankcím na úseku regulace reklamy na humánní léčivé přípravky. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány hlavní body posledního návrhu novely zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, jenž byl předložen do legislativního procesu v roce 2012, a obsahuje návrhy de lege ferenda. Přílohy práce obsahují ukázky reklam na humánní léčivé přípravky, na nichž je demonstrována praktická aplikace výše teoreticky rozebrané...
Veřejnoprávní regulace reklamy na humánní léčivé přípravky
Šildová, Alena ; Staša, Josef (oponent) ; Kopecký, Martin (oponent)
1 Práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a její veřejnoprávní regulací obsaženou v předpisech správního práva. Cílem práce je podat informace o existující právní úpravě v této oblasti, blíže vysvětlit jednotlivé právní instituty, ukázat jejich použití na příkladech z praxe a navrhnout potenciální změny právní úpravy v případech, které autorka považuje za vhodné. První kapitola je věnována úvodu, ve kterém jsou stručně shrnuty cíle práce, její členění a důvody pro výběr předmětného tématu. Druhá kapitola je věnována vymezení základních pojmů léčivý přípravek, reklama, veřejnoprávní regulace a pokyny Státního ústavu pro kontrolu léčiv, jejichž správné chápání je pro porozumění následujícímu textu nezbytné. Třetí kapitola se zabývá regulací reklamy, a to nejprve obecně, a dále konkrétně regulací reklamy na humánní léčivé přípravky, přičemž práce je strukturována tak, že pojednává odděleně o reklamě zaměřené na širokou veřejnost a o reklamě zaměřené na odborníky. Čtvrtá kapitola se věnuje odpovědným subjektům, dozorovým orgánům, správnímu řízení a rozhodování ve správním soudnictví v předmětné oblasti, správním deliktům a sankcím. Pátá kapitola se zabývá popisem dvou konkrétních případů a jejich procesním průběhem před správními orgány i správními soudy, jakož i právními závěry z nich...
Veřejnoprávní regulace reklamy na humanní léčivé přípravky
Šildová, Alena ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Resumé: Práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a její veřejnoprávní regulací obsaženou v předpisech správního práva. Cílem práce je podat informace o existující právní úpravě v této oblasti, blíže vysvětlit jednotlivé právní instituty a navrhnout potenciální změny právní úpravy v případech, které autorka považuje za vhodné. První kapitola je věnována vymezení klíčových pojmů léčivý přípravek, reklama a veřejnoprávní regulace, jejichž správné chápání je pro porozumění následujícího textu rozhodující. Druhá kapitola se zabývá regulací reklamy, a to nejprve obecně, a dále konkrétně regulací reklamy na humánní léčivé přípravky, přičemž práce je strukturována tak, že pojednává odděleně o reklamě zaměřené na širokou veřejnost a o reklamě zaměřené na odborníky. Třetí kapitola se věnuje odpovědnosti, dozoru, správnímu řízení a rozhodování ve správním soudnictví, deliktům a sankcím na úseku regulace reklamy na humánní léčivé přípravky. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány hlavní body posledního návrhu novely zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, jenž byl předložen do legislativního procesu v roce 2012, a obsahuje návrhy de lege ferenda. Přílohy práce obsahují ukázky reklam na humánní léčivé přípravky, na nichž je demonstrována praktická aplikace výše teoreticky rozebrané...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.