Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum
Fotbalové náborové kampaně v ČR
Šišma, Vojtěch ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Novotný, Zdeněk (oponent)
Název: Fotbalové náborové kampaně v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce je, na základě zmapování a analýzy současné praxe a realizovaných náborových kampaní v prostředí českého fotbalu, najít nedostatky a ideální model pro navrhnutí opatření pro zlepšení a efektivnost těchto kampaní. Dále pak identifikovat a poznat cílovou skupinu rodičů mladých fotbalistů a fotbalistek. Metody: V této práci bylo použito metod případové studie, analýzy statistických dat a zúčastněného pozorování v rámci zmapování současné praxe fotbalových náborových kampaní v České republice. Dále bylo realizováno dotazníkové šetření mezi rodiči současných fotbalistů a fotbalistek do 18 let pro identifikaci cílové skupiny fotbalových náborových kampaní. Vše bylo doplněno o expertní rozhovor se zástupcem FAČR. Výsledky: V České republice existují dvě významné fotbalové náborové kampaně, Můj první klub a Můj první gól. Komunikační kanály a nástroje obou kampaní byly podrobně rozebrány a prezentovány jejich výsledky. Dotazníkové šetření přineslo identifikaci cílové skupiny pro tyto náborové kampaně. Díky získaným poznatkům byly navrženy doporučení pro zkoumané kampaně. Klíčová slova: fotbal, kampaň, marketing, komunikace, nábor,
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.