Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy
Šišková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Křížová, Xénie (oponent)
Název: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy Anotace: Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky. Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky. Klíčová slova:  Značka;  Public relations;  Propagace;  PR článek.
Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy
Šišková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Křížová, Xénie (oponent)
Název: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy Anotace: Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky. Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky. Klíčová slova:  Značka;  Public relations;  Propagace;  PR článek.
Geochemistry of Cenozoic volcanic rocks of the Faroe Islands with a focus on their ultra-trace contents of Hg
Šišková, P. ; Krmíček, Lukáš ; Coufalík, Pavel
According to geophysical research performed in the eastern part of the North Atlantic, many authors inferred that the basalt flows on the Faroe Islands overlie a continental metamorphic basement supposedly of Precambrian age. With respect to this, we focused our study on determination of ultratrace mercury contents by means of atomic absorption spectrometry to test this hypothesis. Mercury contents in basalts seem to be a sensitive tool for distinguishing between the basalts not affected by interaction with the continental crust and the basalts enclosing crustal xenoliths. Contents of Hg show great variability between samples even within the same formation. We presume that high concentrations of Hg in some samples are related to stagnation of individual pulses of parent magma in the continental crust below the Faroe Islands.
Aktuální problémy výběru pojistného na sociální zabezpečení a návrhy de lege ferenda.
ŠIŠKOVÁ, Petra
Bakalářská práce se zabývá tématem pojistného na sociální zabezpečení a jeho některými aktuálními problémy. V sociálním systému České republiky byl k 1. lednu 1993 zaveden nový institut pojistného na sociální pojištění. V rámci reformy sociálního zabezpečení byl nahrazen zabezpečovací princip metody financování principem pojišťovacím. Základní změna spočívala v tom, že pojištěnci je placeno pojistné a na základě toho je upraven vztah mezi jeho placením a poskytovanými dávkami důchodového a nemocenského pojištění. Nový systém sociálního pojištění zaznamenal ve svém dosavadními vývoji změny, které reagovaly na nutnost řešení problémů při jeho implementaci, neboť se jednalo o změnu systémovou a významnou. Při realizaci problematiky sociálního pojištění se i v současnosti vyskytují problémy, nejasnosti i teoretické diskuze na téma, jak plní tento systém poslání, jaké jsou pozitivní a negativní stránky jeho funkcí a kde je potřeba případných úprav. Současný stav právní úpravy v oblasti pojistného, etapy vývoje i aktuální problémy, které se vyskytují, jsou předmětem zpracované bakalářské práce. S ohledem na zadání jsou především zkoumány informace nenumerického charakteru. Cílem práce je zjistit, popsat a analyzovat hlavní problémy při praktickém provádění, které se vyskytují ve srozumitelnosti stávající právní úpravy pojistného na sociální zabezpečení u poplatníků a plátců pojistného, především u zaměstnanců, zaměstnavatelů a osob samostatně výdělečně činných. V rámci zpracování hlavního cíle byly pak stanoveny dílčí cíle k ověření srozumitelnosti a využitelnosti při jejich rozhodování a o vztahu zaplaceného pojistného a výši dávkových nároků a plnění. V rámci kvalitativního průzkumu byly odpovědi na výzkumné otázky podrobeny vyhodnocení, komparaci s odbornými stanovisky a právní úpravou. V závěru byly, v souladu se zadáním bakalářské práce, vysloveny hypotézy, které by mohly být dále ověřeny výzkumem a návrhy opatření.
Competitive Intelligence: Analýza konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o
Faruzel, Jiří ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šišková, Petra (oponent)
Cílem práce ?Competitive Intelligence: Analýza konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o.? je uvedení teoretických přístupů, které se používají k analýze konkurenčního prostředí firem, analyzovat konkurenční prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o. a navrhnout ontologii v Topic Maps pro analýzu konkurenčního prostředí firem. Obecným přínosem, kterého bych rád zpracováním této práce dosáhl je vytvoření anotovaného dokumentu a základů poznatkové báze, která může být využitelná pro vytvoření znalostního portálu k systematickému monitoringu konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o. Při zpracování analýzy se vycházelo z informací získaných při interview, které poskytl Ing. Vlček a dále také z otevřených informačních zdrojů s maximálním využitím obsahu seminárních prací, které již byly o konkurenčním prostředí firem z klastru Omnipack formou pěti Porterových sil na VŠE (Vysoká škola ekonomická) zpracovány. Analýzu byla také zpracována formou strukturovaného dokumentu, který byl anotován pomocí Topic Mapy, představující zároveň poznatkovou bázi využitelnou pro vytvoření znalostního portálu k systematickému monitoringu konkurenčního prostředí firmy Polyplasty. Bakalářská práce je rozdělena do dvou části. První část začíná tématem Competitive Inteligence, dále pokračuje uvedením různých teoretických přístupů, které jsou používány k analýze prostředí firem. Podrobněji jsou popsány metody ?pět Porterových sil " a STEEP (sociální, technologické, ekonomické, environmentální a politické vlivy). Tereoticko-metodologická část je ukončena popisem konceptu Topic Maps. Druhá část spočívá v aplikace metody "pět Porterových sil " a metody STEEP na prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o., z klastru Omnipack. Aplikační část pokračuje manažerským výstupem, kde jsou stručně popsány výsledky analýzy. Aplikační část je ukončena popisem vytvořené znalostní báze. Bakalářská práce včetně anotovaného dokumentu a vytvořené základní znalostní báze lze nalézt na přiloženém CD.

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠIŠKOVÁ, Petra
1 Šišková, Pavla
3 Šišková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.