Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh expertního systému pro výběr vhodného spořícího produktu pro klienty společnosti AWD
Průdek, Tomáš ; Ševčík, Josef (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá fungováním současného důchodového systému v České republice a ve vybraných zemích. Jsou zde popsány rozdíly ve financování a v pilířích, na kterých tyto systémy stojí. Dále jsou v této práci řešeny důvody, proč by měly být tyto systémy reformovány. Cílem diplomové práce je navrhnout expertní systém, který bude sloužit finančním poradcům pro výběr vhodného spořícího produktu podle požadavků klienta.
Návrh expertního systému pro výběr vhodného spořícího produktu pro klienty společnosti AWD
Průdek, Tomáš ; Ševčík, Josef (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá fungováním současného důchodového systému v České republice a ve vybraných zemích. Jsou zde popsány rozdíly ve financování a v pilířích, na kterých tyto systémy stojí. Dále jsou v této práci řešeny důvody, proč by měly být tyto systémy reformovány. Cílem diplomové práce je navrhnout expertní systém, který bude sloužit finančním poradcům pro výběr vhodného spořícího produktu podle požadavků klienta.
Ocenění společnosti Emco, s.r.o.
Ševčík, Josef ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabýva oceněním podniku EMCO spol. s.r.o. k 1. lednu 2014 pro potencionálního investora. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s oceněním podniku jako je finanční analýza, strategická analýza či metody ocenění podniku. Zároveň teoretická část obsahuje metodologii, která je využita v navazující praktické části práce. Praktická část se potom skládá z představení společnosti a jejích konkurentů, strategické a finanční analýzy, finančního plánu včetně generátorů hodnoty a samotného ocenění podniku EMCO spol. s.r.o. V samotném závěru jsou všechny použité metody porovnány.
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Ševčík, Josef ; Říha, David (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém trhu a zjistit, jak je vnímán spotřebiteli vzhledem k věku a výrobkové kategorii.

Viz též: podobná jména autorů
38 Sevcik, Jan
38 ŠEVČÍK, Jan
11 Ševčík, Jakub
38 Ševčík, Jan
10 Ševčík, Jaroslav
2 Ševčík, Jiří
1 Ševčík, Julius
1 Ševčík, Jáchym
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.