Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nekonvenční měnová politika ECB a FEDu v letech 2008-2015
Pörner, Marek ; Šetková, Lenka (vedoucí práce) ; Ševčíková, Michaela (oponent)
Hlavním cílem práce je analýza dosažení vytyčených cílů jednotlivých vybraných nekonvenčních měnových politik přijatých Federálním rezervním systémem a Evropskou centrální bankou v reakci na poslední finanční krizi. U FEDu je pozornost věnována kvantitativnímu uvolňování, u ECB pak programům Enhanced credit support, SMP, OMT a EAPP. Důležitou součástí práce je také vysvětlení transmisního mechanismu nekonvenční měnové politiky, zhodnocení makroekonomických dopadů těchto nestandardních nástrojů, komparace postupů dvou sledovaných centrální bank, ale především analýza vybraných rizik souvisejících s těmito nástroji. Stěžejní metoda byla empirická analýza podpořená ekonomickými studiemi zabývající se zmíněnou problematikou. V práci bylo zjištěno, že byly dosaženy jednotlivé vytyčené cíle sledovaných programů (s výjimkou SMP). U programu EAPP není učiněn závěr, neboť ještě nebyl ukončen. Nicméně tyto nestandardní nástroje s sebou přináší určitá rizika, jako například vznik bubliny na trzích aktiv, redistribuce bohatství, spill-over efekt a další. Z tohoto důvodu bude možné celkový efekt nekonvenčních měnových politik zhodnotit teprve s větším odstupem času.
Analýza pracovní síly jako faktoru konkureceschopnosti národní ekonomiky v letech 2000 - 2014
Vejsada, Tomáš ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Šetková, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pracovní sílu jako faktoru konkurenceschopnosti národní ekonomiky v letech 2000-2014. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením pojmu konkurenceschopnost národní ekonomiky. Druhá část práce je analýza jednotlivých determinantů pracovní síly jako faktoru konkurenceschopnosti ve vybraných ekonomikách střední Evropy - České republice, Rakousku, Polsku a Slovensku. Ukazuje se, že stěžejní význam pro zvyšování konkurenceschopnosti v oblasti pracovní síly má vzdělání. Zde má také Česká republika největší prostor pro zlepšení.
Unconventional monetary tools adopted by ECB and FED from 2008 until 2014
Šetková, Lenka ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Clayes, Peter (oponent)
Both the ECB and the Fed implemented various unconventional measures in response to the last crisis. While the ECB's policies were based on direct lending to banks, the FED adopted large-scale asset purchases. According to the empirical evidence these policies had economically beneficial effects in the US and the Eurozone but these measures have also certain spillovers which scope and exact impacts are quite difficult to estimate. There have been already many papers focusing on cross-border impacts of the FED's policies, but far less studied the spillovers of the ECB's policies. This work provides a theoretical background concerning the unconventional monetary policies implemented by the ECB and the FED after 2008 and analyse the impacts of ECB's policies on six particular countries outside euro area. The Impulse Responses of output, inflation, domestic interest rate and exchange rate are analyzed via block-restricted VAR model. My results confirm that euro area monetary policy does have an impact on non-euro area countries, although the response of macroeconomic variables in analysed countries are heterogeneous and also differ in the period before and after September 2008. Countries seem to be indeed affected more by conventional monetary policies until September 2008, but the euro-area monetary policy spills over via unconventional policies after September 2008. Overall, the ECB's policies affect economic activity outside euro area, but does not have significant impact on inflation. Furthermore, the exchange rate just initially drops in response to monetary tightening, but this reaction usually does not last for more than four months.
Neuromarketing a jeho využití při práci se značkou Mary Kay
Šetková, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Steinerová, Karolína (oponent)
Tato práce se zabývá představením neuromarketingu jako nové formy vysoce efektivního marketingu. V teoretické části jsou popsány vybrané nástroje měření mozkové aktivity, zásadní pojmy v neuromarketingu, zrcadlové neurony, soma značky. Zmíněná je i podprahová reklama a její praktiky. Pozornost je věnována také rozdílům mezi mužským a dámským mozkem. Praktická část nejprve představuje společnost a značku Mary Kay, včetně globálních marketingových aktivit. Dále obsahuje analýzu postavení této značky na českém trhu, hodnocení současných marketingových aktivit nezávislé kosmetické poradkyně s návrhem na zlepšení a zvýšení objemu prodejů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šetková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.