Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Korporátní budování agendy v českých médiích na příkladu firmy Deloitte
Šeráková, Aneta ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce přináší vhled do procesu korporátního budování agendy v českých médiích. Na příkladu české divize firmy Deloitte ukáže, jaké praktiky firmy používají při prosazování svých témat do médií, jak jsou v této snaze úspěšné a jak mediální agendu skutečně ovlivňují. K zodpovězení těchto otázek práce využívá kvantitativní obsahovou analýzu celkem 248 zpravodajských příspěvků Mladé Fronty DNES, Hospodářských novin, Lidových novin, Práva, televizních stanic ČT 24, Nova a Prima a také rozhlasové stanice Český rozhlas - Radiožurnál. Kromě toho nabídne také pohled do novinářské praxe při práci se zdroji informací a samoregulačních technik novinářů, a také do praxe samotných PR pracovníků, kteří se na budování agendy podílejí. Cílem této práce je představit korporátní sféru jako silného aktéra v procesu budování agendy a odhalit vlivy, kterým jsou novináři při své práci vystavováni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.