Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Pražského rally sprintu
Šenkýřová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace Pražského Rallysprintu Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a zjistit současný stav marketingové komunikace a na základě získaných dat zhodnotit stávající marketingovou komunikaci, případně navrhnout její zlepšení. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody v podobě strukturovaného rozhovoru, deskriptivní případové studie, analýzy dokumentů a monitoringu. Rozhovor umožňuje seznámit se s dosavadní marketingovou komunikací a použitými komunikačními nástroji. Pro získání více informací o marketingové komunikaci byla využita deskriptivní případová studie. Analýza dokumentů napomohla k rozboru interních dokumentů, zejména reportů, marketingových průvodců a propagačních materiálů. Na základě monitoringu došlo k vizuálnímu prozkoumání komunikačních materiálů k případnému vylepšení. Pozornost této metody byla zaměřena i na sponzory a jejich umístění. Mezi kvantitativní metody této práce lze zařadit dotazník, jehož cílovou skupinou jsou fanoušci motoristického sportu. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení původní marketingové komunikace a tvorba návrhu na její zlepšení. V novém návrhu došlo k rozšíření tištěné reklamy, internetové komunikace prostřednictvím přímého přenosu, do PR aktivit se zpět zavedly tiskové konference a u sponzoringu proběhly kroky k zvýšení...

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠENKÝŘOVÁ, Marie
1 Šenkýřová, Markéta
3 Šenkýřová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.