Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení
Šejvl, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně navrhnout postupy ke zkvalitnění marketingového mixu, které by vedly k vyšší spokojenosti diváků a návštěvnosti zápasů. Metody: Studium odborné literatury v oblasti sportovního marketingu, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření, neformální interview, zúčastněné pozorování a případová studie k rozboru marketingového mixu. Výsledky: Ke zkvalitnění marketingového mixu byla navrhnuta doporučení. Návrhy se vztahují především rozšíření pracovní síly, aktivnější komunikace s fanoušky a zkvalitnění propagace. Klíčová slova: Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketing.

Viz též: podobná jména autorů
4 Šejvl, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.