Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Parameter Estimation under Two-phase Stratified and Cluster Sampling
Šedová, Michaela ; Kulich, Michal (vedoucí práce) ; Picek, Jan (oponent) ; Omelka, Marek (oponent)
Název práce: Odhad parametru při dvoufázovém stratifikovaném a skupinovém výběru Autor: Mgr. Michaela Šedová Katedra: Katedra pravděpodobnosti a matematické statistiky Vedoucí dizertační práce: Doc. Mgr. Michal Kulich, Ph.D. Abstrakt: V této práci se věnujeme metodám odhadu parametru při dvoufázovém strati- fikovaném a skupinovém výběru. Narozdíl od klasické teorie výběrových šetření se nezabý- váme parametry charakterizujícími konečnou populaci, ale soustředíme se na situaci, kdy jsou pozorování považována za realizace náhodné veličiny. Nás pak zajímají parametry modelu, který tuto náhodnou veličinu popisuje. Přesto však teorie výběrových šetření využíváme, neboť musíme zohlednit dané výběrové schéma. Uvedené metody můžeme tedy chápat jako kombinaci obou přístupů. Pro obě výběrová schémata pracujeme s kon- ceptem, kdy je populace považována za výběr získaný v první fázi, z něhož v druhé fázi obdržíme podvýběr. Sledovaná veličina je pozorovaná pouze pro jedince z podvýběru. Věnujeme se odhadu střední hodnoty, včetně jeho statistických vlastností, a popisujeme, jak je možné najít přesnější odhad v případě, že je k dispozici pomocná veličina známá pro celou populaci a...
Polsko ve zpravodajství ČTK a ČT na příkladu vládních reforem v letech 2015-2018
Šedová, Michaela ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
České tiskové kanceláře a Událostí České veřejné služby letech 2015 až 2018. Teoretická část je zaměřena na srovnávaných subjektů a zejména pak jejich zahraniční věnována i jednotlivým typům agenturních a televizních zpráv Českou tiskovou kanceláří a Českou televizí - a historickými souvislostmi a dále nastiňuje situaci - přibližuje výsledky voleb, současnou podobu vlády a jí provedené reformy a plánované změny odrobněji téměř ú potratů, které jsou zároveň předmětem praktické části práce využ jaké míře se obě redakce polským reformám věnovaly, jakou důležitost informování o reformách přikládaly, o čem a z jakých zdrojů obě a zda se lišil jejich obsah důsledku přítomnosti stálého zpravodaje Čes Polsku, kterého agentura na místě nemá.
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Parameter Estimation under Two-phase Stratified and Cluster Sampling
Šedová, Michaela ; Kulich, Michal (vedoucí práce) ; Picek, Jan (oponent) ; Omelka, Marek (oponent)
Název práce: Odhad parametru při dvoufázovém stratifikovaném a skupinovém výběru Autor: Mgr. Michaela Šedová Katedra: Katedra pravděpodobnosti a matematické statistiky Vedoucí dizertační práce: Doc. Mgr. Michal Kulich, Ph.D. Abstrakt: V této práci se věnujeme metodám odhadu parametru při dvoufázovém strati- fikovaném a skupinovém výběru. Narozdíl od klasické teorie výběrových šetření se nezabý- váme parametry charakterizujícími konečnou populaci, ale soustředíme se na situaci, kdy jsou pozorování považována za realizace náhodné veličiny. Nás pak zajímají parametry modelu, který tuto náhodnou veličinu popisuje. Přesto však teorie výběrových šetření využíváme, neboť musíme zohlednit dané výběrové schéma. Uvedené metody můžeme tedy chápat jako kombinaci obou přístupů. Pro obě výběrová schémata pracujeme s kon- ceptem, kdy je populace považována za výběr získaný v první fázi, z něhož v druhé fázi obdržíme podvýběr. Sledovaná veličina je pozorovaná pouze pro jedince z podvýběru. Věnujeme se odhadu střední hodnoty, včetně jeho statistických vlastností, a popisujeme, jak je možné najít přesnější odhad v případě, že je k dispozici pomocná veličina známá pro celou populaci a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Seďová, Michaela
1 Šedová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.