Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínosy reflexe v procesu vzdělávání a učení (se) dospělých
Šebestíková, Markéta ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Sycha, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem zkušenostního učení a vzděláváním probíhajícím metodami, které z tohoto procesu vychází. Důraz je kladen především na oblast reflexe. Hlavním cílem práce je souhrnně popsat významné teorie týkající se zkušenostního učení a reflexí a následně v empirickém šetření analyzovat vnímání těchto přístupů samotnými účastníky. Práce nejprve představuje významné teorie zkušenostního učení, užití her ve vzdělávání a koncepce zónového učení. Dále je pozornost věnována reflexím, jejich významným modelům, zásadám, technikám a roli lektora. Poslední kapitolu práce tvoří kvantitativní empirické šetření, které se zabývá vnímáním a preferencemi účastníků týkající se zkušenostních metod a reflexe. Klíčová slova reflexe, zkušenostní učení, zážitek, vzdělávání dospělých

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.