Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open - projekt na léta 2009 - 2010
Šavrda, Petr ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open na základě analýzy dosavadních ročníků do roku 2008 a vytvořit projekt na zdokonalení v následujících letech. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza a SWOT analýza. Projekt na zdokonalení stávající úrovně managementu turnaje společně s finanční kalkulací Management a marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, tenisový turnaj ECM Prague Open.
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
7 Abstrakt Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucích k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Kvantitativní výzkum sloužil k získání dostatečného množství odpovědí z řad golfistů a následnému vyhodnocení stávající situace v celém areálu Golf Resortu Konopiště. Výsledky: Výsledky průzkumu ukazují, že zákazníci jsou s celým areálem průměrně spokojeni. Díky výsledkům z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy změny v jednotlivých nástrojích marketingového mixu, vedoucí k jeho zlepšení. Nejdůležitější změny byly navrženy v oblasti produktu, ceny a propagace. Změny se týkají například zavedení akčních balíčků, které zahrnují nabízené služby resortu. Dále cenové zvýhodnění pro studenty a seniory, zvýšení výdajů na marketing a propagaci klubu a změna tréninkových ploch pro efektivnější trénink. Klíčová slova: Marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open - projekt na léta 2009 - 2010
Šavrda, Petr ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open na základě analýzy dosavadních ročníků do roku 2008 a vytvořit projekt na zdokonalení v následujících letech. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza a SWOT analýza. Projekt na zdokonalení stávající úrovně managementu turnaje společně s finanční kalkulací Management a marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, tenisový turnaj ECM Prague Open.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.