Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj a proměny reklamních sdělení vybrané firmy
Šachová, Veronika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu vývoje reklamních sdělení firmy Pilsner Urquell. Popisuje proměny v reklamách v závislosti na dané době a událostech, které reklamu mohly ovlivňovat. Zkoumá také, proč si Pilsner Urquell zvolil právě takové barvy pro svou značku nebo to, jak se vyvíjel logotyp. Metodou praktické části je kva-litativní výzkum, konkrétně tedy případová studie. Data byla sesbírána analýzou dokumentů poskytnutých archivem Plzeňského Prazdroje.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠACHOVÁ, Viktorie
2 Šáchová, Vendula
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.