Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce programu pro profesionály
Kotrlová, Jitka ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá festivaly a industry aktivitami podporujícími vzdělávání filmových profesionálů v České republice. Mapuje důležité industry platformy a věnuje se příkladu filmového festivalu Finále Plzeň a platformě Industry Days, která vznikla v roce 2012. Zabývá se koncepcí programu Industry Days a jejícho postavení v českém prostředí. Ve své poslední části nastiňuje budoucí směřování vzdělávacích programů pro profesionály.
Industry program Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava a jeho přínos pro producenta
Šilarová, Hana ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Tabakov, Diana (oponent)
Diplomová práce mapuje industry program Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava a také jeho přínosy pro producenta. Festival má dlouholetou tradici s pořádáním programu pro filmové profesionály. Jednotlivé podprogramy jsou koncipovány pro účastníky různých profesí, například festivalové ředitele či pro režiséry. Hlavní sekcí jsou ovšem Emerging Producers pro začínající producenty z Evropy. První část práce popisuje historii vývoje MFDF Ji.hlava a jednotlivé sekce jeho industry programu, druhá se pak zaobírá srovnáním s podobně velkými festivaly CPH:DOX a Visions du Réel Nyon, jejichž koncepce se od té jihlavské do značné míry liší. Poslední část práce pak sleduje přínos industry pro producenty a vychází také z online dotazníků pro účastníky Emerging Producers a pro producenty filmů v soutěžích sledovaných festivalů mezi lety 2012 a 2016.
Crowdfunding jako způsob financování filmu
Hněvsová, Kristýna ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; ŠVECOVÁ, Marta (oponent)
Tématem této bakalářské práce je crowdfunding, komunitní způsob financování projektů. Cílem práce je ukázat, jakým způsobem je crowdfunding používán pro zafinancování filmů a jak se v této souvislosti mění klasický vztah mezi producentem a divákem. V rámci case studies dvou úspěšných českých filmových projektů je nastíněno, jak lze s crowdfundingem pracovat v českém prostředí.
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Vondráčková, Alexandra ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KAŠPAROVSKÝ, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato přehnaná pozornost věnovaná nekonečnému zdokonalování propagačních materiálů k filmu a dílčích marketingových nástrojů ve svém důsledku škodí dojmu z filmu v očích jeho diváků. Ti se často mohou cítit neuspokojeni či dokonce podvedeni. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce prokazována a vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČR
Michálek, Tomáš ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Ve své diplomové práci se věnuji novým možnostem distribuce českých nízkorozpočtových filmů z hlediska producenta. Vycházím tak ze současné situace, kdy stále více tuzemských filmů je distribuováno svým producentem. Vedle toho je řada menších českých filmů, které jsou distribuovány klasickým distributorem. Práce se bude snažit o nastínění souvislostí vývoje nezávislé distribuce ve Spojených státech se situací na evropském trhu, resp. na trhu českém. Popisem současné situace na filmovém trhu se budu snažit postihnout současné metody zacházení s filmem ve stádiu distribuce a ukázat tak na jejich výhody a nevýhody. Jádrem mé práce pak bude navrhnutí nových metod filmové distribuce nízkorozpočtových filmů v souvislosti s nastavením marketingové a distribuční strategie.
Aktivní diváctví a současný dokumentární film 2.0.
Janatková, Veronika ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; ŠVECOVÁ, Marta (oponent)
Tato práce se zabývá problematiku interaktivních formátů v současném dokumentárním filmu. Cílem je poskytnout přehledný úvod do problematiky interaktivního dokumentarního filmu a jeho publik. Práce studuje, jaké nové možnosti které s sebou přináší digitalizace a proces internetové distribuce pro producenty a především pro jednotlivé diváky; jaké změny a výzvy s sebou přináší pro vyprávění a kontrolu nad dějem. Práce je rozdělena do tématických kapitol a teoretická východiska jsou demonstrována na konkrétních příkladech dokumentárních projektů. V závěru práce je vyslovena zobecňující hypotéza týkající se fungování a budoucího využítí dokumentárního filmu 2.0.
Marketingové komunikace filmového festivalu v praxi
Horčicová, Kateřina ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠVECOVÁ, Marta (oponent)
Základem této práce je teoretický popis marketingové komunikace a jejích nástrojů, následovaný výkladem a analýzou marketingové komunikace filmového festivalu Mezipatra. V práci využívám znalost odborných pojmů z marketingu, které ilustruji konkrétními příklady a postupy z prostředí filmového festivalu. Sleduje se nutnost přizpůsobení marketingových postupů v neziskovém prostředí, možnost zacílení jednotlivých nástrojů na cílové publikum a jejich efektivita v dosahování určených cílů. Důležitou součástí práce je také pojem corporate identity, který zásadně ovlivňuje podobu marketingových komunikací obecně, nejen v neziskovém sektoru.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠVECOVÁ, Mariana
13 ŠVECOVÁ, Markéta
1 ŠVECOVÁ, Mirka
1 ŠVECOVÁ, Miroslava
1 Švecová, Magda
4 Švecová, Magdalena
4 Švecová, Magdaléna
2 Švecová, Marianna
2 Švecová, Marie
13 Švecová, Markéta
9 Švecová, Martina
1 Švecová, Martina Bc.
8 Švecová, Michaela
3 Švecová, Milena
1 Švecová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.