Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů
ŠOCHMANOVÁ, Šárka
Tato práce popisuje logistiku a její vývoj s návazností na budoucí trendy v této oblasti. Pro komplexnější pohled na téma je zde uvedeno řízení dodavatelského řetězce. Dále jsou popsány metody hodnocení a výběru vhodných dodavatelů. Jsou zde zmapovány základní prvky a druhy řízení vztahů se zákazníky. Následně je přiblížena problematika informačních systémů. Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy dosavadního řízení vztahů s dodavateli a odběrateli a navrhnout možná zlepšení. V první části výzkumu byl charakterizován podnik a byly určeny jednotlivé články dodavatelského řetězce, které byly následně graficky zpracovány. Klíčový článek řetězce byl popsán podrobněji. Další kapitola se zabývala analýzou dodavatelů a hodnocení jejich výkonnosti. Pro hodnocení výkonnosti dodavatelů byla použita interní statistika podniku a výpočet finančních ukazatelů. Analýza spokojenosti zákazníků byla provedena pomocí dotazníku. Výsledky dotazníkového šetření byly podrobeny statistické analýze s cílem odhalit vztah zákazníků k zákaznickým kartám, frekvenci nákupu, zkušenostem z nákupu, privátním značkám a nakupování v e-shopu s ohledem na jejich věk a skutečnost, zda mají děti. V závěru práce bylo uvedeno několik návrhů a doporučení. Protože prodeje stále narůstají, doporučila bych z kapacitních důvodů vystavět nový sklad, který bude určen pro velkoobjemové zboží. Co se týče hodnocení dodavatelů doporučila bych přesnější zaznamenávání dodaných kusů zboží. V oblasti komunikace se zákazníky navrhuji oslovení známé blogerky, nejlépe mladé maminky, která by se svým dítětem vyzkoušela dětské výrobky babylove a dmBio a recenzi prezentovala na svých kanálech. Pro lepší možnost vyzkoušení dekorativní kosmetiky a zamezení používání kurantních výrobků namísto testerů navrhuji na prodejnách zřízení tzv. "beauty koutku", kde by byly k dispozici pouze výrobky určené ke zkoušení. Poslední návrh se týká přírodní kosmetiky, která získává stále větší popularitu, proto bych doporučila rozšiřovat nabídku právě tímto směrem a vyžadovat odpovídající certifikáty od svých dodavatelů.
Orgány družstva
ŠOCHMANOVÁ, Šárka
Družstvo je společenství založené na principu otevřenosti členství. Primárně se zaměřuje na vzájemnou podporu svých členů, až v druhé řadě na podnikání. Družstva jsou nyní upravena v Novém občanském zákoníku a Zákoně o obchodních korporacích, které vešly v účinnost 1. ledna 2014. Cílem je vymezení pojmů družstvo, především jeho organizační struktury. Orgány družstva zahrnují členskou schůzi, představenstvo, kontrolní komisi a v neposlední řadě také orgány tzv. malého družstva. Dalším cílem je poukázat na změny, které v této oblasti přinesl nový občanský zákoník a zákon o obchodních korporacích, a jak se družstva k těmto legislativním změnám postavila a vypořádala se s nimi. Dále také představení sociálního a bytového družstva dle současné právní úpravy. Základem pro praktický výzkum bylo studium odborné literatury a příslušných právních předpisů týkající se družstev a jejich orgánů. Výzkum se zaměřuje na porovnání stanov zemědělských družstev z Jihočeského kraje za pomoci dotazníkového šetření. Hlavní výsledky mého výzkumu jsou následující, družstva stále tvoří nedělitelný fond či jiný rezervní fond, i když už není povinný. Je to z důvodu mimořádných výdajů nebo pro případ krytí ztráty. Vzhledem k nově zvýšené odpovědnosti členů představenstva byla předpokládána změna počtu a struktury členů. Družstva tuto situaci vyřešila tím, že pro své zaměstnance nechala sjednat pojištění odpovědnosti členů statutárních orgánů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.