Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odraz Nového občanského zákoníku v životě sportovních spolků na lokální úrovni
Šťastný, Šimon ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Odraz Nového občanského zákoníku v životě sportovních spolků na lokální úrovni Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě kvalitativního výzkumu, konkrétněji pomocí hloubkového interview, zjistit změny v životě lokálních sportovních spolků v rámci Nového občanského zákoníku. Mezi konkrétní úkoly pak patří výzkum rozdílů v organizačním, účetním a daňovém řízení spolků a návrh doporučení, která by spolkům usnadnila přechod na Nový občanský zákoník. Metody: Tato práce využívá kvalitativní metody, konkrétněji hloubkového interview, které nejlépe pomáhá komplexně nahlédnout na celou problematiku. Polostrukturovaný rozhovor je veden prostřednictvím předpřipravených otázek, které si však respondent bude flexibilně upravovat dle konkrétní situace a reakcí dotazovaného. V případě dostupnosti bude také výzkumník analyzovat legislativní dokumenty dotazovaných spolků a pobočných spolků, tak aby upřesnil a zároveň ověřil odpovědi v rámci výzkumu. Vše je doplněné o zjednodušenou analýzu veřejného rejstříku, která napomůže zjistit současný stav reakcí sportovních spolků na změny NOZ. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že spolky, které jsou určitým způsobem propojeny se soukromým sektorem nebo spolky, o které je dobře postaráno v rámci zastřešujících organizací a spolky, které mají mezi svými...
Koncepce Running Mallu a návrhy na jeho propagaci
Nechvílová, Kristýna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šťastný, Šimon (oponent)
Název: Koncepce Running Mallu a návrhy na jeho propagaci Cíle: Hlavním cíle této práce je představení běžeckého centra Running Mall a přiblížení jeho koncepce a zjištění jeho propagace. Dále se autorka pokusí přijít s novými návrhy, jak podpořit propagaci Running Mallu. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda, a to analýza interních dokumentů. Zároveň kvalitativní metodou bylo provedeno hloubkového interview se třemi respondenty a zúčastněné pozorování. Díky rozhovorům byly zjištěné informace ohledně koncepce běžeckého centra a jeho marketingové komunikaci. Z interních dokumentů autorka zjistil podklady k charakterizování členské základny běžeckého klubu. Výsledky: Byla zjištěna celková koncepce běžeckého centra Running Mall, který nabízí komplexní služby pro rekreační běžce. Tyto služby jsou jedinečné a v České Republice nic podobného neexistuje. Dále bylo zjištěno, že díky malým finančním prostředkům je dosavadní marketingová komunikace vedena především skrz on-line marketing, ale do budoucna by se měla zvyšovat výše finančních prostředků a s tím i množství komunikačních kanálů. Na základě zjištěných informací byly navrženy formy propagace, které by běžeckému centru do budoucna mohly zajistit větší objem běžců a celkově návštěvníků Running Mallu. Klíčová slova: Running Mall, běh,...
Odraz Nového občanského zákoníku v životě sportovních spolků na lokální úrovni
Šťastný, Šimon ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Odraz Nového občanského zákoníku v životě sportovních spolků na lokální úrovni Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě kvalitativního výzkumu, konkrétněji pomocí hloubkového interview, zjistit změny v životě lokálních sportovních spolků v rámci Nového občanského zákoníku. Mezi konkrétní úkoly pak patří výzkum rozdílů v organizačním, účetním a daňovém řízení spolků a návrh doporučení, která by spolkům usnadnila přechod na Nový občanský zákoník. Metody: Tato práce využívá kvalitativní metody, konkrétněji hloubkového interview, které nejlépe pomáhá komplexně nahlédnout na celou problematiku. Polostrukturovaný rozhovor je veden prostřednictvím předpřipravených otázek, které si však respondent bude flexibilně upravovat dle konkrétní situace a reakcí dotazovaného. V případě dostupnosti bude také výzkumník analyzovat legislativní dokumenty dotazovaných spolků a pobočných spolků, tak aby upřesnil a zároveň ověřil odpovědi v rámci výzkumu. Vše je doplněné o zjednodušenou analýzu veřejného rejstříku, která napomůže zjistit současný stav reakcí sportovních spolků na změny NOZ. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že spolky, které jsou určitým způsobem propojeny se soukromým sektorem nebo spolky, o které je dobře postaráno v rámci zastřešujících organizací a spolky, které mají mezi svými...
Hodnota značky Craft u kanoistů v ČR
Šťastný, Šimon ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnota značky Craft u kanoistů v ČR. Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu a doplňujících interview zjistit, jaká je hodnota značky Craft a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení hodnoty této značky na českém trhu. Metody: Tato práce využívá metodu elektronického dotazování. Dotazníky byly rozesílány pomocí emailu, po prvotním kontaktu na Facebooku. Dále byl Facebook využíván pro konzultaci s respondenty a při upřesňování otázek. Základním vzorkem výzkumu je sportující populace v ČR a výběrový vzorek se omezuje na mé kontakty na sociální síti Facebook. Výzkum je doplněn metodou hloubkových interview. Tyto rozhovory byly prováděny s odborníky a závodníky ze sportovního odvětví rychlostní kanoistiky. Výsledky: Výsledky marketingového výzkumu hodnoty značky Craft ukázaly, že značka ztrácí svojí pozici na českém trhu sportovního funkčního prádla a to i přes potvrzení předpokladu, že nabízí doopravdy kvalitní a funkční produkty. Základním nedostatkem zjištěným při analýze výsledků výzkumu byl fakt, že jedinečnost asociací spojených se značkou je tristní. Výzkum dále ukázal, že funkčnost a obecná informovanost o marketingové kampani značky je též nedostatečná. Navíc rychle se rozrůstající konkurence urychluje ústup značky Craft z předních pozic...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.