Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
A co teď?
Šťastná, Kateřina ; Chamonikolasová, Kaliopi (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je dotek. Práce staví na fascinaci dotekem, analyzuje, jak různé obsahy mohou být spojeny s gestem, které symbolizuje něco velmi jemného, letmého až prchavého, ale zároveň může vyvolat velmi intenzivní a klidně dlouhotrvající odezvu. Výstupem bakalářské práce je figurální plastika, jejímž předobrazem je sama autorka ve věku deseti let. Zobrazením dívčího těla ve věku, kdy se fyzicky začíná proměňovat v tělo ženské, chci práce akcentovat dotek v jeho rozporuplnosti, možná jemně znejistit diváky a podnítit otázky cílené právě na to, co pro nás dotek znamená.
Problematika apofyzárních zranění u sportujících starších dětí a juniorů
Šťastná, Kateřina ; Valouchová, Petra (vedoucí práce) ; Procházka, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou apofyzárních zranění u sportujících starších dětí a juniorů. Bakalářská práce je rozdělena do několika částí. Úvodní část práce je zaměřena na různé typy akutních i chronických zranění a jejich popis, možnosti léčby a dalšího předcházení. Posléze se věnuje prevenci těchto zranění s ohledem na kvalitu, frekvenci a náročnost tréninků s přihlédnutím k anatomickému, fyziologickému a v neposlední řadě psychomotorickému vývoji dítěte. Přístupu trenérů při tréninku dětí a juniorů a ovlivňující faktory, které mohou zvýšit, nebo naopak snížit frekvenci zranění. Součástí práce je i praktická část, kde je zpracovaná kazuistika pacienta s diagnózou M. Osgood Schlater. Pacient, respektive jeho zákonný zástupce, souhlasil se zpracováním informací o jeho léčbě pro účely bakalářské práce.
A co teď?
Šťastná, Kateřina ; Chamonikolasová, Kaliopi (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je dotek. Práce staví na fascinaci dotekem, analyzuje, jak různé obsahy mohou být spojeny s gestem, které symbolizuje něco velmi jemného, letmého až prchavého, ale zároveň může vyvolat velmi intenzivní a klidně dlouhotrvající odezvu. Výstupem bakalářské práce je figurální plastika, jejímž předobrazem je sama autorka ve věku deseti let. Zobrazením dívčího těla ve věku, kdy se fyzicky začíná proměňovat v tělo ženské, chci práce akcentovat dotek v jeho rozporuplnosti, možná jemně znejistit diváky a podnítit otázky cílené právě na to, co pro nás dotek znamená.
Intervenční přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v mladším školním věku
Šťastná, Kateřina ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Teoretická část diplomové práce se zabývá možnými úpravami vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu. V teoretické části jsou vymezeny specifické poruchy učení, jejich etiologie a psychologické dopady SPU na žáka, jeho školní výkon a rodinu. Pozornost je věnována poradenskému systému, intervenčním službám ve školách a konkrétním nejčastěji používaným přístupům. Empirická část práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jaké formy a metody výuky a intervenční přístupy jsou žákům poskytovány, dotazník se zabýval i počty žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve třídách a zastoupením speciálního pedagoga a psychologa na školním poradenském pracovišti. Součástí výzkumné části je příklad dobré praxe základní školy. Výsledky práce demonstrují šíři intervenčních přístupů a úprav vzdělávání, kterými je možné žákům se SPU pomoci k naplnění vzdělávacích cílů, a zároveň dokládají zastoupení zmíněných odborníků na školních poradenských pracovištích v nadpoloviční většině dotázaných škol. KLÍČOVÁ SLOVA specifické poruchy učení, podpůrná opatření, intervenční přístupy, mladší školní věk
Aplikovaná behaviorální analýza u dítěte s PAS - kazuistika
Šťastná, Kateřina ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta BAKALÁŘSKÁ PRÁCE 2018 Kateřina Šťastná Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Aplikovaná behaviorální analýza u dítěte s PAS - kazuistika Applied behavior analysis in a child with ASD - case report Kateřina Šťastná Vedoucí práce: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. Studijní program: Specializace v pedagogice Studijní obor: Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání 2018 ANOTACE Teoretická část bakalářské práce se zabývá problematikou poruch autistického spektra, zejména jejich hlavními projevy, dále uvozuje jednu z možných intervencí, aplikovanou behaviorální analýzu, se zaměřením na verbální chování, kde výrazná část je věnována mandům. Praktická část přináší kazuistiku chlapce podpořeného aplikovanou behaviorální analýzou a osobní zkušenost autorky práce s výše zmíněnou intervencí. Cílem práce je přinést do českého prostředí ucelené informace o učení mandů u dětí s PAS. KLÍČOVÁ SLOVA poruchy autistického spektra (PAS), intervence, aplikovaná behaviorální analýza (ABA), verbální chování, mandy, učení mandů
Environmentální výchova jako průřezové téma RVP a jeho realizace ve školním a mimoškolním vzdělávání
ŠŤASTNÁ, Kateřina
Diplomová práce se věnuje průřezovému tématu Environmentální výchova podle Rámcového vzdělávacího programu a jejím cílem je ukázat možnosti realizace výuky a výchovy k aktuálním otázkám ochrany životního prostředí v různých složkách našeho výchovně-vzdělávacího systému. První kapitola se věnuje Environmentální výchově obecně, její charakteristice, provázanosti s vyučovacími předměty, tematickým okruhům a doporučeným očekávaným výstupům. Druhá kapitola charakterizuje výuku Environmentální výchovy v České republice a ve vybraných státech Evropské unie. Dále didaktická specifika Environmentální výchovy a prostředky a formy její výuky. Třetí kapitola se zabývá proměnami vnímání přírody společností a vybranými aktuálními environmentálními problémy současné společnosti. Čtvrtá kapitola se věnuje tématu přirozené výchovy v přírodě od dob renesance a především ve 20. století. Pátá kapitola analyzuje realizaci environmentální výchovy organizací Junák český skaut, z.s. Šestá kapitola navrhuje využití didaktických her určených pro činnost skautských oddílů či jiných zájmových kroužků s environmentální tematikou. Předkládá konkrétní návrhy didaktických her vhodných pro realizaci ve výchovně-vzdělávacím procesu základních škol a představuje vlastní didaktickou hru PET-life.
Bernard Bolzano a jeho představy o společnosti
ŠŤASTNÁ, Kateřina
Bakalářská práce, nazvaná Bernard Bolzano a jeho představy o společnosti, se zabývá charakteristikou a rozborem filosofických názorů Bernarda Bolzana, zejména analýzou jeho vybraných děl, v nichž se věnuje problematice společnosti. První část se zabývá životopisem Bernarda Bolzana a jeho významem v historii společenských věd. Další část se věnuje Bolzanově pedagogické a přednáškové činnosti. Třetí část je věnována Bolzanově kritice názorů Immanuela Kanta. Čtvrtá část se zabývá charakteristikou a analýzou Bolzanových sociálních a politických názorů. Blíže pojednává o formulaci a významu Bolzanova nejvyššího mravního zákona, jeho pohledu na pokrok ve společnosti a zabývá se rozborem sociálních a politických myšlenek v díle O nejlepším státě. Cílem bakalářské práce je zobrazení osobnosti Bernarda Bolzana a charakteristika a analýza jeho filosofických názorů, zejména týkající se problematiky společnosti.
Současné přezdívky ve vybraných základních školách v okolí Soběslavi
ŠŤASTNÁ, Kateřina
Tématem bakalářské práce je analýza přezdívek žáků základních škol na Soběslavsku. Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává nejen o vývoji onomastiky a jejím dělení, ale i o teoretickém vymezení přezdívek a jejich třídění. Praktická část se zabývá jazykovou analýzou jednotlivých přezdívek na vybraných základních školách. Excerpovaný materiál byl získán exploračními metodami za pomoci dotazníku a přímého rozhovoru s respondenty. Shromážděná antroponymická data jsou klasifikována a dále pak zpracovávána na základě studia odborné literatury. Cílem bakalářské práce je získání informací o aktuálním stavu nestandardizovaných vlastních jmen na základním stupni vzdělání.

Viz též: podobná jména autorů
6 ŠŤASTNÁ, Kamila
10 ŠŤASTNÁ, Kateřina
7 ŠŤASTNÁ, Klára
6 Šťastná, Kamila
3 Šťastná, Karolina
1 Šťastná, Katarína
7 Šťastná, Klára
5 Šťastná, Kristýna
1 Šťastná, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.