Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybraného podniku
Šťastná, Klára ; Peterka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na vylepšení marketingové strategie obchodní značky optika Valore. Značku tvoří brněnská síť očních optik o čtyřech pobočkách. V návaznosti na teoretická východiska je v práci analyzován současný stav optiky Valore a její marketingové strategie. Na základě poznatků z analýz vnitřního i vnějšího prostředí optiky, a také dotazníkového šetření, jsou vytvořeny konkrétní a realizovatelné návrhy na vylepšení marketingové strategie této značky. Návrhová část je zaměřena zejména na minimalizaci a odstranění identifikovaných slabých stránek za současného využití silných stránek a příležitostí optiky Valore. Pro formulaci návrhů na úpravu marketingové strategie byla zvolena metoda marketingového mixu. Návrhy na zlepšení obsahují konkrétní popis jednotlivých doporučených změn v marketingové strategii, které napomohou dostat společnost do většího povědomí a přivést novou klientelu. Návrhy na změny se týkají zejména sjednocení nynějšího prezentování v online prostředí, kde má optika největší nedostatky. Navržené změny obsahují podklady pro nutný redesign firemního webu, na míru vytvořený způsob komunikace na sociálních sítích, úpravu slevové politiky a využívání online registrace zákazníků, které je spojeno s výhodami pro zákazníky a zasíláním newsletterů. Návrhy byly vypracovány podrobně včetně cílových skupin a názorných příkladů, aby mohly být optikou využity. Optice je doporučeno také zaměstnání externího online marketingového specialisty, který bude marketingovou komunikaci dle návrhů a vlastních zkušeností aplikovat a spravovat. Mezi další návrhy na zlepšení patří i úprava sortimentu na pobočce Gajdošova tak, aby byla napravena zjištěná nespokojenost věkové kategorie 25–39 let, čemuž napomohl dodatkový výzkum. Také je navrženo řešení pro odhalený problém se zaměstnancem na jedné z poboček, kterého by měla optika propustit a nahradit zaměstnancem novým. Mezi návrhy je i využití potenciálu firemního elektro-automobilu, pro který je připraven návrh reklamního polepu, čímž bude vytvořena cenově přijatelná pojízdná outdoorová reklama. Pro ušetření zbytečných nákladů bylo navrženo také zrušení dosavadní inzerce v deníku BRNO-STŘED, jejíž návratnost se prokázala jako téměř nulová.
Mapování problémů ergoterapeutů při používání vybraných standardizovaných testů v České republice
Čapková, Veronika ; Vondrová, Kateřina (vedoucí práce) ; Šťastná, Klára (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Veronika Čapková Vedoucí práce: Mgr. Kateřina Rybářová Název bakalářské práce: Mapování problémů ergoterapeutů při používání vybraných standardizovaných testů v České republice ergoterapii zvýšená potřeba používat standardizované nástroje. Mezi ně patří i Box and Block Test (BBT), Nine Hole Peg Test (NHPT) a Purdue Pegboard Test (PPT), které slouží k vyšetření horních končetin. Všechny ty testy byly vytvořeny v zahraničí a v Česku existovaly jen různé verze pracovních překladů jejich manuálů. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zmapovat problémy českých ergoterapeutů při používání BBT, PPT a NHPT. Vedlejším cílem bylo porovnat výhody a nevýhody používání hlasových nahrávek při zadávání instrukcí všech tří testů testovaným osobám. Ke splnění hlavního cíle bylo provedeno online dotazníkové šetření. Celkem dotazník obsahoval 40 otázek rozdělených do několika sekcí. Některé otázky byly doplněné videonahrávky se průběhu testování jednotlivými testy, ke kterým neexistovaly originálních manuálech přesné instrukce. Respondenti zde odpovídali na otázku, jak by danou situaci vyhodnotili oni. Pro splnění vedlejšího cíle autorka sama provedla několik testování pomocí těchto testů, kdy zadávala pacientům instrukce jak slovně, tak pomocí zvukových nahrávek, a způsoby...
Zmapování nejčastějších obtíží ve výkonu běžných denních činností u pacientů s Parkinsonovou nemocí
Šťastná, Klára ; Hoskovcová, Martina (vedoucí práce) ; Nováková, Olga (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Bc. Klára Šťastná Vedoucí práce: MUDr. Martina Hoskovcová, Ph.D. Konzultant práce: Mgr. Bc. Anna Rejtarová Název diplomové práce: Zmapování nejčastějších obtíží ve výkonu běžných denních činností u pacientů s Parkinsonovou nemocí. Abstrakt diplomové práce: Cílem diplomové práce je zmapovat nejčastější obtíže u osob s Parkinsonovou nemocí v oblasti personálních všedních denních činností a porovnat subjektivní vnímání obtíží v činnostech ve vztahu k motorickým příznakům. Vedlejším cílem je porovnat objektivní hodnocení motorických příznaků se subjektivním. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o Parkinsonově nemoci. Následně jsou rozepsány motorické příznaky, kam řadíme rigiditu, bradykinezi, třes a poruchy postoje a rovnováhy. Popsány jsou také různé možnosti léčby. V ergoterapeutické části je uveden vliv příznaků nemoci na výkon zaměstnávání a kvalitu života osob s Parkinsonovou nemocí. Práce pokračuje popisem hodnocení a možnostmi ergoterapeutické intervence. V rámci praktické části je představen autorkou vytvořený dotazník, který je použit ke sběru dat v kvantitativním výzkumu formou dotazníkového šetření. Výsledek mapování obtíží v personálních všedních denních činnostech je nejednoznačný. Lze ale tvrdit, že nejčastější obtíže uvádějí jedinci v aktivitách...
Marketingová strategie vybraného podniku
Šťastná, Klára ; Peterka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na vylepšení marketingové strategie obchodní značky optika Valore. Značku tvoří brněnská síť očních optik o čtyřech pobočkách. V návaznosti na teoretická východiska je v práci analyzován současný stav optiky Valore a její marketingové strategie. Na základě poznatků z analýz vnitřního i vnějšího prostředí optiky, a také dotazníkového šetření, jsou vytvořeny konkrétní a realizovatelné návrhy na vylepšení marketingové strategie této značky. Návrhová část je zaměřena zejména na minimalizaci a odstranění identifikovaných slabých stránek za současného využití silných stránek a příležitostí optiky Valore. Pro formulaci návrhů na úpravu marketingové strategie byla zvolena metoda marketingového mixu. Návrhy na zlepšení obsahují konkrétní popis jednotlivých doporučených změn v marketingové strategii, které napomohou dostat společnost do většího povědomí a přivést novou klientelu. Návrhy na změny se týkají zejména sjednocení nynějšího prezentování v online prostředí, kde má optika největší nedostatky. Navržené změny obsahují podklady pro nutný redesign firemního webu, na míru vytvořený způsob komunikace na sociálních sítích, úpravu slevové politiky a využívání online registrace zákazníků, které je spojeno s výhodami pro zákazníky a zasíláním newsletterů. Návrhy byly vypracovány podrobně včetně cílových skupin a názorných příkladů, aby mohly být optikou využity. Optice je doporučeno také zaměstnání externího online marketingového specialisty, který bude marketingovou komunikaci dle návrhů a vlastních zkušeností aplikovat a spravovat. Mezi další návrhy na zlepšení patří i úprava sortimentu na pobočce Gajdošova tak, aby byla napravena zjištěná nespokojenost věkové kategorie 25–39 let, čemuž napomohl dodatkový výzkum. Také je navrženo řešení pro odhalený problém se zaměstnancem na jedné z poboček, kterého by měla optika propustit a nahradit zaměstnancem novým. Mezi návrhy je i využití potenciálu firemního elektro-automobilu, pro který je připraven návrh reklamního polepu, čímž bude vytvořena cenově přijatelná pojízdná outdoorová reklama. Pro ušetření zbytečných nákladů bylo navrženo také zrušení dosavadní inzerce v deníku BRNO-STŘED, jejíž návratnost se prokázala jako téměř nulová.
Závislost na sportu
ŠŤASTNÁ, Klára
Práce se zabývá problematikou závislosti na sportu a pohybových aktivitách. Teoretická část obsahuje seznámení a poukázání na tento problém a okolnosti s tím spojené (důvody, proč žít zdravě a aktivně, relaxace, vliv sociálních sítí a médií na člověka). Následně jsem popsala znaky závislostí na návykových látkách, převedla je k závislosti na sportu (plus okrajově léčba a prevence) Poslední kapitolou práce byl etický problém daného tématu. Praktická část měla hlavní cíl (pomocí dotazníku) zjistit, zda je možné vytvořit si na sportu a pohybových aktivitách závislost a zda se vyznačuje stejnými znaky jako u závislosti na návykových látkách. Dále jsem zjišťovala, jaké mají sportovci očekávání a důvody proč cvičí - zdravotní důvody, vzhled a krásná postava, udržet se v kondici.
Důsledky nevhodného způsobu přesunu u osob s paraplegií z pohledu ergoterapeuta se zaměřením na přetížení ramenního kloubu. Podtitul: Správný způsob přesunu u osob s paraplegií
Šťastná, Klára ; Hradilová, Iva (vedoucí práce) ; Rybářová, Kateřina (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Klára Šťastná Vedoucí práce: Bc. Iva Hradilová Oponent: Název bakalářské práce: Důsledky nevhodného způsobu přesunu u paraplegiků z pohledu ergoterapeuta se zaměřením na přetížení ramenního kloubu Abstrakt bakalářské práce: Tato práce se zabývá přesuny u paraplegiků z hlediska ergoterapie, zejména důsledky jejich nevhodného způsobu provedení. Práce je zaměřena na bolesti pletence ramenního, především z důvodu přetěžování při opakovaných každodenních samostatných přesunech paraplegiků. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o míšní lézi a spinálním programu, jsou zde také popsány jednotlivé strategie přesunů a jejich správné provedení, spolu s hodnocením a nevhodným způsobem provádění. Teoretická část se ve velké míře zabývá hodnotícími instrumenty na bolestivé horní končetiny a důsledky nevhodných způsobů přesunu, jako je bolest, impingement syndrom nebo ztráta soběstačnosti. Praktická část se opírá o prvky kvantitativního výzkumu a zabývá se výzkumnou otázkou: "Jaké jsou hlavní faktory ovlivňující bolestivost ramenního kloubu paraplegiků?" Cílem je zjistit, zda jsou přesuny jedním z hlavních faktorů příčin bolestí v ramenním kloubu. Dalším cílem je přeložit hodnotící instrument pro bolestivé ramenní klouby uživatelů mechanických vozíků a využít ho v ověření cíle...

Viz též: podobná jména autorů
6 ŠŤASTNÁ, Kamila
10 ŠŤASTNÁ, Kateřina
6 Šťastná, Kamila
3 Šťastná, Karolina
1 Šťastná, Katarína
10 Šťastná, Kateřina
7 Šťastná, Klára
5 Šťastná, Kristýna
1 Šťastná, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.