Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace daní na motorová vozidla v Dánsku a České republice
Šámalová, Anna ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat daně na motorová vozidla v Dánském království a České republice. Dánsko se řadí mezi nejvyspělejší ekonomiky světa a klade velký důraz na ochranu životního prostření, což se promítá i do daňového systému. Vysoké daně na motorová vozidla zvyšují pořizovací cenu automobilu, která je po připočtení všech daní na motorová vozidla mnohonásobně vyšší než v České republice. V první kapitole je stručně zmíněn dánský daňový systém, podrobně jsou dále rozebrány daně, které musí platit vlastníci automobilů a jiných motorových vozidel v Dánsku. Druhá kapitola nabízí přehled daní na motorová vozidla v České republice. Praktická část bakalářské práce je věnována srovnání daní, které musí spotřebitel zaplatit při nákupu automobilu v Dánsku a v České republice. Na dvou příkladech nákupu automobilu jsou ukázány daně, daňové odpočty a bonusy, které mají vliv na pořizovací cenu vozidla v obou zemích.
Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu
Stará, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šámalová, Anna (oponent)
Diplomová práce pojednává o oblasti Public Relations s důrazem na problematiku měření efektivnosti PR aktivit. Teoretická část práce se zaměřuje na porovnání metod a nástrojů měření efektivnosti PR aktivit v České republice a v zahraničí. Praktická část se zabývá zmapováním aktuálního přístupu českých firem realizujících PR činnosti k oblasti PR s důrazem na měření efektivnosti PR aktivit společně se stanovením doporučení pro komunikační a PR agentury, jak v této oblasti ve vztahu k českým podnikům dále postupovat.
Komunikační strategie společnosti s.Oliver
Setikovská, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šámalová, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie firmy působící v módním průmyslu. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat klíčové prvky komunikační strategie společnosti s.Oliver a navrhnout adekvátní změny. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikační mix a komunikační strategii. Praktická část zahrnuje představení společnosti s.Oliver a zaměřuje se na samotnou analýzu klíčových prvků její komunikační strategie na základě SWOT analýzy.
Vliv Public Relations komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti
Šámalová, Anna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Čechurová, Eva (oponent)
Diplomová práce "Vliv PR komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti" poukazuje na návaznost "PR aktivita - novinářský článek - znalost a názor veřejnosti". Cílem práce je ukázat souvislost mezi jednotlivými částmi řetězce a především celkový dopad PR aktivit na znalost a názor veřejnosti. Problematice Public Relations se práce věnuje na konkrétním případu PR komunikace Aeroflotu v době, kdy měla firma zájem o koupi Českých Aerolinií. Součástí dokumentu je také analýza mediálních výstupů, které ve sledovaném období o Aeroflotu vycházely a následný průzkum, který ukazuje znalost a názor veřejnosti na danou problematiku.
Analýza náboru zaměstnanců z pohledu personální agentury
Šámalová, Anna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Identifikace a analýza průběhu výběrových řízení pomocí personálních agentur, srovnání rozdílů mezi výběrovým řízením, které si firma organizuje sama a mezi tím, které vloží do rukou personální agentuře

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.