Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o.
Hadrávek, Aleš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ spol. s r. o., která je autorizovaným dealerem a servisem vozů značky Škoda. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice marketingu, jednotlivých nástrojů marketingového mixu a metodě strategické analýzy SWOT. V části praktické jsou veškeré poznatky aplikovány při analýze AUTOSERVISU NOVOTNÝ spol. s r. o. a tvorbě návrhů a doporučení. Návrhy a doporučení, která vycházejí z provedené SWOT analýzy a měla by vést k vylepšení a odstranění nedostatků stávajícího marketingového mixu společnosti, jsou zároveň hlavním výstupem této bakalářské práce.
Využití event marketingu v praxi
Moravcová, Nikola ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje využití event marketingu v praxi, přičemž praktická část je zaměřena na společnost Jägermeister, která právě tento druh marketingu využívá. Všechny uvedené informace o značce, které jsou interním zdrojem společnosti, získala autorka práce prostřednictvím zástupců společnosti a z veřejně přístupných zdrojů. Cílem práce je provést analýzu jednotlivých eventů z hlediska několika faktorů, které uvádí příslušná literatura a porovnat je mezi sebou na základě získaných informací.
Podnikatelský plán
Boušová, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit situaci společnosti Klaus Timber a.s. a na základě toho vypracovat možnost rozšíření společnosti. Nejprve jsou v práci uvedeny teoretické pojmy, které souvisí s diplomovou prací a také použité metody. V další fázi práce jsou tyto znalosti aplikovány na společnost. Jednotlivé analýzy ukáží, jak si společnost stojí na trhu a to nejen po finanční stránce. Po zhodnocení situace podniku přijde na řadu plán na rozšíření společnosti, který bude muset brát v úvahu výsledky předchozích analýz a zohlednit celkovou situaci podniku. Důležitá bude také samo-zřejmě finanční stránka podniku, která je pro nový projekt nepostradatelnou součástí.
Uplatnění time managementu na konkrétní manažerský subjekt
Horešovská, Karolína ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Time management jako nástroj pro manažery při plánování a organizování pracovních činností se zaměřením na efektivitu práce a produktivitu. Cílem teoretické části bakalářské práce je definování a identifikování metod time managementu, kam patří stanovení cílů, jejich rozdělení podle priorit, ovlivnění time managementu manažerů jejich biologickými předpoklady, uplatnění základních principů a nástrojů time managementu v praxi. V praktické části jsem použila metody z teoretické části při pozorování a zkoumání dvou manažerských subjektů. Na závěr praktické části jsem zhodnotila osobní time management zkoumaných manažerů, navrhla zlepšení a vyhodnotila mnou stanovené hypotézy.
Strategie podniku
Linhartová, Barbora ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategií podniku. Je rozdělena na dva hlavní tematické celky, část teoretickou a část praktickou. První ze zmíněných částí shrnuje teoretické poznatky týkající se strategického řízení, samotné strategie a strategické analýzy. Převážnou většinu druhé, praktické části práce, pak tvoří strategická analýza konkrétního podniku. Cílem práce je na základě výstupů provedené strategické analýzy navrhnout strategii budoucího rozvoje vybraného podniku.
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Kalná, Iveta ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu ZOO Jihlava. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí a charakterizací služeb, marketingu služeb a problematikou jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu. Zároveň bude tato část východiskem pro praktickou část. Podstatou praktické části je podrobný rozbor marketingového mixu. Součástí této části je také mnou zpracovaná SWOT analýza pomocí jednotlivých matic. Závěrem práce je hodnocení fungujícího marketingového mixu a doporučení na základě tohoto zkoumání a zpracované SWOT analýzy.
Využití neurolingvistického programování u zaměstnanců státní služby
Beran, Tomáš ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce shrnuje nejdůležitější poznatky, o které se neurolingvistické programování opírá. Zároveň obsahuje popis vybraných technik. Cílem bakalářské práce je porovnání NLP s technikami uplatňovanými v praxi pro rozvoj měkkých dovedností inspektorů Státního úřadu pro jadernou bezpečnost. Tohoto cíle bylo dosaženo prostřednictvím nestrukturovaných rozhovorů a studiem poskytnutých interních dokumentů, pracovních materiálů a textů kurzů. Součástí práce je polostrukturovaný dotazník, doplněný o informace získané na základě nestrukturovaného rozhovoru s inspektory a další komunikace s nimi. V tomto dotazníku je zkoumán názor inspektorů na vzdělávání v měkkých dovednostech, neurolingvistickém programování a zájem o další vzdělávání v těchto oblastech.
Assessment centrum
Kapešová, Aneta ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit metodu assessment centra jako moderní nástroj výběrového řízení. V práci jsou zpracovány materiály na teoretické úrovni, které jsou podkladem pro ověření důležitosti hodnocení lidských zdrojů organizace. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny specifika metody assessment centra. V praktické části je navržena nová forma assessment centra na konkrétní pracovní pozici, jsou zde aplikovány poznatky z teorie. Výstupem praktické části je její zhodnocení odborníkem.
Analýza flexibilních forem zaměstnávání se zaměřením na práci z domova
Novotná, Petra ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat oblast flexibilních forem zaměstnávání. Uvést jednotlivé formy zaměstnávání dle různých autorů a krátce je popsat. Následně zhodnotit několik vybraných forem a zachytit jejich výhody a nevýhody, jak ze strany zaměstnavatele, tak i zaměstnance. Pro lepší pochopení kontextu tématu je na úvod vymezeno několik základních pojmů, vysvětlen pojem flexibilita a zmíněny trendy, které v současnosti ovlivňují zaměstnávání. Největší důraz z forem je kladen na práci z domova. Té se věnuje i praktická část. V metodické části jsou uvedeny informace o výzkumném vzorku a metodě sběru dat. V praktické rovině budou uvedeny výsledky, plynoucí z kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Cílem praktické části je zjistit mínění dotazovaných o práci z domova, dále jejich informovanost o výhodách i nevýhodách, zájem o danou formu zaměstnávání, a zároveň potvrzení či vyvrácení předem daných výzkumných otázek.
Mileniálové a s nimi spojené trendy a změny na trhu práce
Daněk, Tomáš ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou mileniálů a jejich očekáváními v osobním i profesním životě. Obsahuje rozsáhlou rešerši odborných publikací týkajících se mileniálů, přístupu k nim, stereotypů s nimi spojenými, vhodných způsobů řízení, vedení a dalšího. Také zde jsou publikovány výsledky dotazníkových šetření, která zjistila, že mileniálové z českého prostředí se vyznačují podobnými rysy jako mileniálové zahraniční. Dále se ukázalo, že znalost mileniálů zaměstnavateli je vysoká pouze u prvků týkajících se zaměstnání a mileniálové je považují za nejdůležitější. Menší znalosti již mají ohledně životních a osobních hodnot Generace Y. Soulad toho, co Gen Y požaduje v zaměstnání, s tím, co je jim v českém prostředí nabízeno, je rovněž částečná. Největší nesoulad byl zjištěn u důvodů podávání zpětné vazby a moderních forem vzdělávání, jako je koučink.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.