Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinný dům
Řehoř, David ; Dostálová, Darina (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování projektové dokumentace pro stavbu rodinného domu. Rodinný dům s garáží pro dva osobní automobily bude postaven v severní části obce Moravské Knínice a bude samostatně stojící. Jedná se o zděnou stavbu se dvěma nadzemními a jedním podzemním podlažím. Střechy budou sedlové. Svislé nosné i nenosné konstrukce jsou navrženy z keramických cihel Heluz. Zastavěná plocha domu je 162,85 m2.
Hotel
Řehoř, David ; Bartolšic, Vít (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace pro novostavbu hotelu, který se nachází na okraji golfového areálu Kaskáda nedaleko Jinačovic. Jedná se o zděnou stavbu se dvěma nadzemními a jedním podzemním podlažím propojenými schodištěm, které tvoří chráněnou únikovou cestu typu A. Obvodový plášť je navržen z keramických cihel Porotherm T Profi, které jsou vyplněny minerální vatou. Hotel je rozdělen na tři dilatační celky – dvě nepodsklepená ubytovací křídla a střední podsklepenou část. V hotelu je navrženo 35 pokojů ve dvou nadzemních podlažích, z nichž dva pokoje v prvním nadzemním podlaží jsou řešeny bezbariérově, celkem tedy 63 lůžek. V prvním podlaží je dále vstupní hala s recepcí, restaurace, bar, varna a její zázemí. V suterénu je technické zázemí, posilovna, wellness, šatny, umývárny a bar pro wellness. Střecha hotelu je plochá, nad restaurací je terasa přístupná z apartmánů ve druhém nadzemním podlaží.
Hotel
Řehoř, David ; Bartolšic, Vít (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace pro novostavbu hotelu, který se nachází na okraji golfového areálu Kaskáda nedaleko Jinačovic. Jedná se o zděnou stavbu se dvěma nadzemními a jedním podzemním podlažím propojenými schodištěm, které tvoří chráněnou únikovou cestu typu A. Obvodový plášť je navržen z keramických cihel Porotherm T Profi, které jsou vyplněny minerální vatou. Hotel je rozdělen na tři dilatační celky – dvě nepodsklepená ubytovací křídla a střední podsklepenou část. V hotelu je navrženo 35 pokojů ve dvou nadzemních podlažích, z nichž dva pokoje v prvním nadzemním podlaží jsou řešeny bezbariérově, celkem tedy 63 lůžek. V prvním podlaží je dále vstupní hala s recepcí, restaurace, bar, varna a její zázemí. V suterénu je technické zázemí, posilovna, wellness, šatny, umývárny a bar pro wellness. Střecha hotelu je plochá, nad restaurací je terasa přístupná z apartmánů ve druhém nadzemním podlaží.
Rodinný dům
Řehoř, David ; Dostálová, Darina (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování projektové dokumentace pro stavbu rodinného domu. Rodinný dům s garáží pro dva osobní automobily bude postaven v severní části obce Moravské Knínice a bude samostatně stojící. Jedná se o zděnou stavbu se dvěma nadzemními a jedním podzemním podlažím. Střechy budou sedlové. Svislé nosné i nenosné konstrukce jsou navrženy z keramických cihel Heluz. Zastavěná plocha domu je 162,85 m2.
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy ovlivňující toto odvětví. Další část představuje společnost HMC a zabývá se analýzou vývoje jejího postavení na světovém automobilovém trhu. Předmětem třetí kapitoly práce je analýza podnikatelské strategie této společnosti, jež se stala základem jejího rostoucího významu. Zmíněny jsou její hlavní cíle a způsob, jakým směřuje k jejich naplnění. Podrobněji je rozebrán proces tvorby strategického plánu, odlišné strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání, proces strategického řízení značky a vývoj této strategie HMC od počátku po současnost. Závěrečná část se zabývá důvody výstavby výrobního závodu Hyundai v tuzemsku, hodnotí postavení společnosti na českém trhu a analyzovanou strategii.
Vývozní strategie pivovaru Konrád
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
První kapitola bakalářské práce je věnována hlavním trendům světového a českého trhu s pivem, vývoji české produkce, spotřeby a exportu. V další kapitole je představen pivovar Konrad, informace o jeho výrobě a postavení v tuzemsku. Třetí část se věnuje vývozní strategii pivovaru, mezinárodnímu prostředí, důvodům vstupu na zahraniční trhy, SWOT analýze, PEST analýze, formám vstupu na mezinárodní prostředí, segmentaci mazinárodních trhů a marketingovému mixu firmy. Ve čtvrté kapitole jsou zmíněny hlavní exportní trhy společnosti, jejich charakteristiky a informace o vývozu pivovaru na ně. V závěru kapitoly jsou uvedena doporučení v oblasti vývozní stretgie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.