Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv sociální sítě YouTube na uživatele
Houdková, Eliška ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tomu, jaký dopad má sociální síť YouTube na uživatele. Cíl práce bylo stanoveno určit, jaký obsah videonahrávek má na diváky největší emocionální dopad. Data na rozbor byla převzata z komentářů pod vybranými videi, poté došlo k analýze sentimentu, ta určila emocionální zabarvení jednotlivých tvrzení. Teoretická část práce vymezuje YouTube v rámci ostatních sociálních sítí, popisuje jednotlivé YouTube kanály a shrnuje základní psychologické poznatky, související s psychologií médií. Výsledky bakalářské práce jsou využitelné pro YouTube tvůrce, kteří chtějí posunout svoji tvorbu dále. Také lze těchto analýz využít pro další zkoumání chování uživatelů na sociálních sítích.
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Halaničová, Lucie ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních sítích s konkrétním zaměřením na Facebook a Instagram. Ve druhé části je popsána aktivita společnosti na sociálních sítích. Využitím uvedených teoretických poznatků z první části je provedena analýza a zhodnocení současných aktivit zmíněné společnosti na sociálních sítích. Na základě výsledků mapování aktivit společnosti na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech jsou ve třetí a zároveň závěrečné části předložena doporučení a návrhy na případná zlepšení marketingových aktivit. Tato doporučení vychází z provedené analýzy a jsou aplikována na framework See-Think-Do-Care. Práce je zakončena závěrem, který shrnuje dosažené výsledky.
Budování brandu a aplikace postupu ve farmaceutické firmě
Kačírek, Štěpán ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby brandu v korporátním prostředí a hledá odpoveď na hlavní výzkumnou otázku, Jak vytvořit konkurenceschopný brand na vyspělých trzích? Aby bylo možné odpovědět na hlavní otázku výzkumu, je potřeba prozkoumat jaké jsou současti firemního procesu budování značky, jak vytvořit firemnní image a jak efektivně řídit firemní komunikaci. V praktické části se budu věnovat zhodnocení digitální kampaně FindTheName, na které jsem se podídel jako vedoucí exekuce ze strany klienta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.