|
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
|
|
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
|
|
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
|
|
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
|