Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.