Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Černochová, Petra ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Pávek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zařazením affiliate marketingu do internetového marketingu jako současného moderního nástroje pro získávání nových zákazníků na on-line trhu a analýzou optimálního řešení systému trackování konverzí ve společnosti eHUB.cz s.r.o. Samotná práce je rozdělena na tři části, první část představuje obecný pohled na affiliate marketing, druhá část analyzuje současný stav systému trackování konverzí ve společnosti eHUB.cz s.r.o. a třetí část navrhuje optimální řešení budoucího stavu systému. Teoretická rovina odpovídá první části práce a praktická druhé a třetí. V teoretické části je objasněno postavení affiliate marketingu v rámci on-line marketingu včetně základních znalostí a souvislostí, které jsou nezbytné k praktické části. Praktická část obsahuje popis původního a současného technického řešení sytému eHUB. Zároveň navrhuje jeho optimalizaci pro stav budoucí. Hlavním cílem práce je nalézt a přesně definovat aktuální standardy řešení systému trackování konverzí v eHUB.cz s.r.o. Hlavním přínosem práce je využitelnost optimálního technického řešení ve společnosti eHUB.cz s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.