Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace digitálního marketingu pro rozvoj start-upu
Zadáková, Diana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Senta (oponent)
Bakalářská práce je věnována digitálnímu marketingu s jeho následným využitím pro rozvoj nového fitness portálu ClassPoint.cz. Teoretická část pojednává o internetovém, respektive digitálním marketingu a jeho vlivu na marketingovou strategii a taktiku. Práce se zaměřuje na online komunikaci, která v důsledku masivního využívání Internetu a digitálních technologií vytvořila samostatný komunikační mix. V práci jsou charakterizovány její jednotlivé nástroje (reklama, PR, podpora prodeje, direct marketing) a vyhodnoceny jejich přínosy pro podnik. Praktická část pojednává o využití obsahového marketingu a PR na sociálních sítích pro rozvoj start-upu ClassPoint.cz s cílem zvýšení jeho návštěvnosti a rozšíření jeho povědomí mezi lidmi. V závěru práce vyhodnocuje naplnění cílů pomocí nástroje Google Analytics a poskytuje doporučení pro další směr rozvoje portálu.

Viz též: podobná jména autorů
2 ČERMÁKOVÁ, Simona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.