Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Research of Coatings of Hydrodynamically Lubricated Sliding Bearings for Combustion Engines
Repka, Martin ; Čermák, Roman (oponent) ; Petrůj, Jaroslav (oponent) ; Havlica, Jaromír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is the research and characterisation of new sliding bearing overlay with advanced tribological properties based on the polyamide-imide matrix and solid lubricants. The background for the material composition came from the joint initial expertise of commercial coating layer, respectively its surface observation under boundary operational conditions which provided input for improved wear and friction characteristics. Oil characterisation before and after tribotesting and detailed surface chemistry analysis was performed to investigate polymer coating behaviour in stressed lubricated condistions. Further development of coating technique with preparation of newly formulated paint is introduced. Finally, the developed PAI coating with MoS2 and graphite as lubricants for frictional improvement and calcium hydroxide as potential wear improvement additive were studied and evaluated for bearing application.
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení
Čermák, Roman ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem práce je navržení možných opatření, která povedou v souladu se specifiky kladenského hokejového klubu ke zlepšení aktivit v oblastech marketingu a spolupráce s partnery a fanoušky klubu Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit v oblasti marketingového mixu, spolupráce s fanoušky a partnery klubu. Klíčová slova: marketingový mix, sponzoring, interview, HC Vagnerplast Kladno
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013
Čermák, Roman ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013 Cíle: Cílem práce je analyzovat výsledky výzkumu spokojenosti návštěvníků. Dále pak na základě získaných výsledků vytvořit návrhy, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti návštěvníků akce. Metody: Pro výzkum spokojenosti návštěvníků byla vybrána metoda elektronického dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do grafů a tabulek v analytické části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, proto jsou součástí práce návrhy na zlepšení. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni a některé hypotézy výzkum vyvrátil. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový výzkum, spokojenost, festival, BMX
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků
Research of Coatings of Hydrodynamically Lubricated Sliding Bearings for Combustion Engines
Repka, Martin ; Čermák, Roman (oponent) ; Petrůj, Jaroslav (oponent) ; Havlica, Jaromír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is the research and characterisation of new sliding bearing overlay with advanced tribological properties based on the polyamide-imide matrix and solid lubricants. The background for the material composition came from the joint initial expertise of commercial coating layer, respectively its surface observation under boundary operational conditions which provided input for improved wear and friction characteristics. Oil characterisation before and after tribotesting and detailed surface chemistry analysis was performed to investigate polymer coating behaviour in stressed lubricated condistions. Further development of coating technique with preparation of newly formulated paint is introduced. Finally, the developed PAI coating with MoS2 and graphite as lubricants for frictional improvement and calcium hydroxide as potential wear improvement additive were studied and evaluated for bearing application.
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení
Čermák, Roman ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem práce je navržení možných opatření, která povedou v souladu se specifiky kladenského hokejového klubu ke zlepšení aktivit v oblastech marketingu a spolupráce s partnery a fanoušky klubu Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit v oblasti marketingového mixu, spolupráce s fanoušky a partnery klubu. Klíčová slova: marketingový mix, sponzoring, interview, HC Vagnerplast Kladno

Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
3 Čermák, Radim
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.