Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie dopravního řešení ulic Meluzínova, Františky Skaunicové a Komprdova v Brně
Tkáčová, Klára ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh variantního řešení rekonstrukce ul. Meluzínova, Františky Skaunicové a Komprdova. Vzhledem k aktuálnímu stavu byl kladen důraz především na vhodné vyřešení statické dopravy a na celkové pojetí dopravního prostoru, které bude odpovídat dnešním požadavkům. Všechny varianty byly následně vypracovány ve formě studie, do výkresů situací, vzorových řezů. Na základě multikriteriálního hodnocení byla zvolena nejvýhodnější variant, která byla dále podrobně rozpracována.
Přestavba křižovatky silnic I/54 x II/498 x III/05417 ve Slavkově
Kubík, Tomáš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace rekonstrukce křižovatky v rámci studie. Předmětná křižovatka se nachází v obci Slavkov, ve zlínském kraji, kde se protínají komunikace I/54, II/498 a III/05417. Cílem návrhu je vytvoření přehledného průsečíku trojice komunikací různých kategorií a zajištění bezpečného a plynulého dopravního proudu, stejně jako zvýšení komfortu chodců a uživatelů hromadné dopravy. Práce zpracovává základní návrh 2 variant, přičemž vybírá variantu usměrnění stávající průsečné křižovatky jako nejvhodnější, která je zpracována podrobně v rámci průvodní zprávy a výkresové dokumentace.
Optimalizace parkovacích stání pro autobusy a nákladní vozidla
Bedřich, Marek ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací rozměrů parkovací normy ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Cílem práce bylo optimalizovat rozměry z normy v roce 2011, případně navrhnout nový způsob řazení. Práce vychází z rešerše, která byla provedena na českých předchozích i stávajících normách a taktéž na normách zahraničních. Změna rozměrů byla možná díky prověření vlečných křivek jednotlivých stání. Nově navržené rozměry jsou uvedeny v závěru.
Optimalizace návrhových prvků pozemních komunikací pomocí vlečných křivek vozidel
Čepil, Jiří ; Katarína, Bačová (oponent) ; Josef, Kocourek (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá aplikací simulovaných vlečných křivek vozidel při návrhu pozemních komunikací. Užívání programů generujících simulované vlečné křivky klade nové nároky na projektanta, přičemž správný způsob aplikace vlečných křivek v českých předpisech chybí. V teoretické části práce je rozebrána teorie pohybu vozidla při průjezdu směrovým obloukem a způsoby výpočtu potřebného rozšíření vozovky. V praktické části práce jsou mezi sebou porovnávány vlečné křivky generované různými programy a jsou srovnávány rozdíly. Pro ověření tvaru a rozměrů generovaných vlečných křivek, bylo provedeno zamření vlečné křivky reálného vozidla. Takto získaná křivka byla porovnána s generovanou a vyhodnoceny rozdíly. Z porovnávaných programů byl vybrán referenční, a jeho výstupy byly aplikovány na návrh pozemní komunikace dle platných předpisů. Výsledky získané v rámci disertační práce byly použity pro sestavení certifikovaných metodik s názvem: „Metodika pro rozšíření jízdních pruhů ve směrových obloucích a aplikaci vlečných křivek vozidel“. V závěru jsou shrnuty výsledky disertační práce.
Studie obchvatu Šternberka na silnici I/46
Dibďák, Jan ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie východního obchvatu města Šternberk. Důvodem pro vybudování obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S11,5/90 se stoupajícími a klesajícími pruhy. Z pěti vyhledaných variant byla vybrána jedna, která je dále podrobněji zpracována.
Studie přeložky silnice II/374 - Maloměřice a Obřany
Sobková, Jolana ; Čepil, Jiří (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě studie zabývá přeložkou silnice II/374 Maloměřice Obřany. Práce řeší úpravu silnice ve třech navržených variantách v návrhové kategorii S9,5. Pro návrh variant byla využita nová norma ČSN 73 6101, která se právě nachází v procesu projednání. Součástí práce je i multikriteriální porovnání všech variant.
Studie křižovatky ulic Nádražní a Zeyerova v Písku
Větrovcová, Pavla ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie křižovatky ulic nádražní a Zeyerova ve městě Písek v Jihočeském kraji. Jedná se o průsečnou světelně řízenou křižovatku místních komunikací. V její blízkosti se nachází Základní škola, Základní umělecká škola a mateřská škola. Cílem práce je zvýšení bezpečnosti provozu stavební úpravou křižovatek místních komunikací.
Studie úrovňové křižovatky I/45 a I/11 v Bruntále
Kufka, Jiří ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je variantní návrh přestavby úrovňové křižovatky silnic I/45 a I/11 u autobusového nádraží v Bruntále v Moravskoslezském kraji. Stávající uspořádání je nepřehledné a křižovatka je místem častých dopravních nehod. Řešení obsahuje 4 návrhy úprav. V rámci jednotlivých variant je různým způsobem řešeno stavební uspořádání křižovatky, možnost napojení nákupního centra a řešení pěší dopravy. Součástí práce je dopravní průzkum, vyhodnocení nehodovosti, kapacitní posouzení stávajícího uspořádání a 4 variant nově navrženého dispozičního řešení a odhad stavebních nákladů.
Rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně
Szturc, Václav ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je studie rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně. Práce se zabývá návrhem vhodného uspořádání autobusových zastávek. Součástí práce jsou také úpravy stávajících parkovacích ploch, úpravy komunikací pro chodce a také vhodný návrh využití zbývající plochy.
Studie rekonstrukce ulice Jesenické v Šumperku
Vozdová, Klára ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh řešení rekonstrukce ulice Jesenické v Šumperku. Jedná se o dopravní propojení stávajícího autobusového a vlakového nádraží. Součástí studie je rovněž řešení nové parkovací plochy. Na základě dopravního průzkumu je návrh zpracován ve čtyřech variantách, které byly kapacitně posouzeny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.