|
Spokojenost zákazníků
Kratochvíla, Jakub ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
|
|
Strategie budování značky podniku
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
|
|
Spokojenost zákazníků
Kratochvíla, Jakub ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
|
|
Strategie budování značky podniku
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
|