Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proměny sociální politiky ve volebních programech politických stran od roku 1993
Čech, Filip ; Hejzlarová, Eva (vedoucí práce) ; Novotný, Vilém (oponent)
Práce "Proměny sociální politiky ve volebních programech politických stran od roku 1993" se zaměřuje na vnímání sociální politiky subjekty působícími na politické scéně v České republice. Sociální politika představuje jednu z nejzajímavějších a nejdůležitějších politik pro běžné občany a zároveň voliče v ČR. Společně s otázkami sociálních témat sem patří zdravotní, bytová i vzdělávací politika. Po sběru všech dostupných volebních programů je nejdříve pomocí deskripce popsáno několik vybraných politických stran a hnutí. Důraz je kladen na obsáhlost sociální politiky v rámci celého programu (počet slov), její umístění a základní obsahové myšlenky rozdělené do čtyř skupin na sociální politiku, zdravotní politiku, vzdělávací politiku a bytovou politiku. Následně jsou strany rozděleny do podskupin a v dalších třech kapitolách porovnávány mezi sebou. Jedná se o srovnání pravicových, středových a levicových stran, srovnání parlamentních a neparlamentních stran a na závěr srovnání tradičních a netradičních stran. Zde je důraz kladen převážně na počet slov a velikost sociální politiky v kontextu celého programu. Obsahové vymezení je složité a v analýze je nastíněno jen stručně. Na konci každého srovnání je faktické shrnutí zjištěných informací.
Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race
Čech, Filip ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce "Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race" se zaměřuje na rostoucí oblibu tohoto typu závodění po celém světě. Překážkové závody prožívají v posledním desetiletí obrovský rozmach nejen v USA, ale i v Evropě. Spartan Race představuje v tomto směru jeden z nejúspěšnějších zahraničních konceptů, který jako první vstoupil na český a středoevropský trh vůbec. Tato práce si klade za cíl analyzovat použité marketingové a PR techniky seriálu závodů Spartan Race se zaměřením na online komunikaci. Současně je na výběrovém vzorku 50 respondentů z České a Slovenské republiky zpracováno kvalitativní dotazníkové šetření, které má odhalit silné a slabé stránky výše zmíněného seriálu závodů. Důraz je kladen nejen na organizační schopnosti pořadatelů, ale i na celkovou komunikaci směrem k zákazníkovi.
Komparace mediálního pokrytí fotbalu, volejbalu a florbalu ve vybraných médiích v rámci ČR
Čech, Filip ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na dvě odlišná sportovní média ČT sport a Deník Sport. Na základě vysílacího programu, respektive obsahu jednotlivých výtisků, zkoumá dvě vybraná období o délce jednoho roku. Cílem je zjistit obsahové pokrytí sportů fotbalu, volejbalu a florbalu v jednotlivých médiích. Data jsou zaznamenána do kódovacího archu podle jednotlivých sportů a médií. Výsledky se rozdělují podle typu obsahu, délky obsahu a dalších vybraných kritérií. Výsledky přináší velmi výraznou dominanci fotbalových témat v tištěném Deníku Sport a vysoký podíl obsahu na ČT sport. Volejbal a florbal jsou v tisku výrazně upozaděny, zatímco v televizi dostávají svůj prostor, který by ale vzhledem k hráčské základně těchto dvou sportů mohl být vyšší.
Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race
Čech, Filip ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce "Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race" se zaměřuje na rostoucí oblibu tohoto typu závodění po celém světě. Překážkové závody prožívají v posledním desetiletí obrovský rozmach nejen v USA, ale i v Evropě. Spartan Race představuje v tomto směru jeden z nejúspěšnějších zahraničních konceptů, který jako první vstoupil na český a středoevropský trh vůbec. Tato práce si klade za cíl analyzovat použité marketingové a PR techniky seriálu závodů Spartan Race se zaměřením na online komunikaci. Současně je na výběrovém vzorku 50 respondentů z České a Slovenské republiky zpracováno kvalitativní dotazníkové šetření, které má odhalit silné a slabé stránky výše zmíněného seriálu závodů. Důraz je kladen nejen na organizační schopnosti pořadatelů, ale i na celkovou komunikaci směrem k zákazníkovi.
Proměny sociální politiky ve volebních programech politických stran od roku 1993
Čech, Filip ; Hejzlarová, Eva (vedoucí práce) ; Novotný, Vilém (oponent)
Práce "Proměny sociální politiky ve volebních programech politických stran od roku 1993" se zaměřuje na vnímání sociální politiky subjekty působícími na politické scéně v České republice. Sociální politika představuje jednu z nejzajímavějších a nejdůležitějších politik pro běžné občany a zároveň voliče v ČR. Společně s otázkami sociálních témat sem patří zdravotní, bytová i vzdělávací politika. Po sběru všech dostupných volebních programů je nejdříve pomocí deskripce popsáno několik vybraných politických stran a hnutí. Důraz je kladen na obsáhlost sociální politiky v rámci celého programu (počet slov), její umístění a základní obsahové myšlenky rozdělené do čtyř skupin na sociální politiku, zdravotní politiku, vzdělávací politiku a bytovou politiku. Následně jsou strany rozděleny do podskupin a v dalších třech kapitolách porovnávány mezi sebou. Jedná se o srovnání pravicových, středových a levicových stran, srovnání parlamentních a neparlamentních stran a na závěr srovnání tradičních a netradičních stran. Zde je důraz kladen převážně na počet slov a velikost sociální politiky v kontextu celého programu. Obsahové vymezení je složité a v analýze je nastíněno jen stručně. Na konci každého srovnání je faktické shrnutí zjištěných informací.

Viz též: podobná jména autorů
12 ČECH, František
12 Čech, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.