Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení značky
Čeřovský, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce pojednává o teoretických přístupech řízení značky, porovnává tyto přístupy s přístupy používanými v praxi, zejména pak brand manažery českých značek. Formou marketingového výzkumu zjišťuje dopad řízení značek u segmentu vysokoškolských studentů v ČR.
Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Čeřovský, Michal ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce popisuje specifika řízení značky a různé přístupy k tomuto řízení. Formou marketingového průzkumu pak hodnotí přístup spotřebitelů ke značce, konkrétně vysokoškolských studentů v ČR.

Viz též: podobná jména autorů
5 Čeřovský, Martin
2 Čeřovský, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.