Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat pro vytvoření doporučení, která budou výchozím bodem pro tvorbu následující marketingové komunikace projektu s významně vyšším rozpočtem. Struktura práce je rozvržena do čtyř tematických okruhů. První se zabývá teoretickými základy klasického a internetového marketingu. Druhý slouží k analyzování trhu, odhadu jeho potenciálu a identifikaci cílového zákazníka. Třetí část je návrhem zmiňované kampaně a čtvrtá část všechny tři dílčí kampaně shrnuje, vyhodnocuje a ukazuje další možné cesty směřování marketingové komunikace Hard-Work. Závěr pak koncentruje všechna důležitá doporučení.
Tvorba systému pro obchodování a automatizaci činností v Ogame
Čarek, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Švarc, David (oponent)
Cílem práce je vytvořit automatizovaný systém, který je schopen ovládat základní prvky hry a je tak nápomocen hráči při jejím hraní. Práce si klade za úkol vytvořit program pro automatizací online hry Ogame za účelem odstranění opakovaných a nudných činností ve hře, což umožní větší prostor pro strategii, diplomacii a zejména omezí nutnost být osobně nonstop ve hře. Práce je zaměřena zejména na automatizované provádění rutinních operací, jenž jsou prováděny bez ohledu na přítomnost hráče a denní dobu. V průběhu práce jsou voleny různé koncepty, které reagují na aktuální potřebu činností. Jsou použity například JavaScript, PHP, Bash, HTML, CSS, MySql, Python a Visual Basic. Díky úspěchu bylo možné založit virtuální banku pro hru, díky čemuž se značně rozšířily možnosti i ostatních hráčů a zvýšila celková hratelnost hry.

Viz též: podobná jména autorů
1 ČAREK, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.