Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace regulace v crowdfundingu
Čapoun, Karel ; Cibulka, Jakub (vedoucí práce) ; Plíva, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá regulací v crowdfundingu. Zaměřuje se na tři regulatorní prostředí a nabízí jejich komparaci. Její hlavním cílem je otevřít a popsat téma regulace v crowdfundingu a dále zhodnotit kterým směrem se daná legislativa ubírá. V teoretické části jsou popsány koncepční modely crowdfundingu a také rizika, která se s crowdfundingem pojí. V praktické části jsou popsány přístupy k regulaci a zhodnoceny regulace vznikající, či existující v Evropské unii, Spojeném království a České republice.
Sportovní marketing
Neumannová, Aneta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čapoun, Karel (oponent)
Tato práce se zabývá sportovním marketingem a jeho aplikací v moderním sportu zvaném Pole dance. Začleňuje důvody a vznik tohoto sportu do celkové historie sportu. Popisuje kořeny pole dance, jeho důležité mezníky, zabývá se současnou organizací a dnešními potřebami sponzoringu pole dance a tím logicky otevírá možnosti uplatnění moderních metod, které dnes úspěšně přináší marketing a jeho dynamicky se rozvíjející obor sportovní marketing do jiných odvětví businessu a sportu. Práce dále stanovuje správné podmínky uplatnění sportovního marketingu a jeho hlavních nástrojů v tomto atraktivním a specifickém sportu. V práci je pomocí výzkumného dotazníku identifikován pole dance zákazník a stanoven vhodný způsob získávání zákazníků nových. Pomocí expertního rozhovoru analyzuje aktivity pole dance organizací v České republice a zhodnocuje současnou situaci pole dance v ČR a v zahraničí. Hlavními přínosy této práce je stanovení efektivní marketingové komunikace pro naplnění potřeb dalšího rozvoje divácky a sponzorsky atraktivního sportu pole dance, jeho destigmatizace a zvýšení povědomí čtenářů o tomto tématu.
Tvorba a řízení hodnoty v obchodních řetězcích
Vrbová, Jana ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Čapoun, Karel (oponent) ; Pernica, Petr (oponent)
Doktorská práce ?Tvorba a řízení hodnoty v obchodních řetězcích? si kladla za cíl nabídnout vhodnější teoretický aparát pro výzkum v této oblasti, která je stále nedostatečně zastoupena v porovnání s významem detailu, resp. celého řetězce v ekonomice. Práce sleduje základní cíle . vyhledání a specifikace faktorů tvorby hodnoty (identifikace proměnných ovlivňujících maloobchodní a velkoobchodní řetězce, . charakteristika těchto veličin . testování jejich významnosti . syntéza analýzy a významnosti, formulace doporučení a návrh opatření pro tvorbu hodnoty v řetězcích. Na základě analýzy vnějších podmínek a interních zdrojů byly identifikovány následující oblasti tvorby hodnoty: ? strategie maloobchodní / velkoobchodní řetězec roste od vnitřního zdroje konkurenční výhody - strategické diferenciace, ? otázka expanze (rozumí jak strategické veličiny - potenciální konkurenční výhoda, a vnější hrozba koncentrace ? vytváření hodnoty proměnné core business maloobchodní / velkoobchodní řetězec: o cenové strategii o řízení likvidity Práce ", vytvořené hodnoty a řízení maloobchodních / celého řetězce" začala se záměrem nabídnout lepší teoretický základ pro výzkum v této oblasti, která je stále nedostatečně zastoupeny v porovnání s význam retail / celého řetězce v celé ekonomice. Navíc praktické rozpor mezi obchodními pravidly demostrated zákazníkům a obchodním partnerům řetězů (včetně viditelného chování řetězců) a proměnné hodnoty řízení úročena.Práce cíle následující: ? vyhledávání a uvedením možných faktorů hodnoty (hodnota proměnné, které ovlivňují) maloobchodních / velkoobchodních řetězců ? popis těchto hodnot ovlivňujících veličin, ? testování význam těchto hodnot ovlivňujících veličin ? syntéza popisu a významu (důležitosti), poskytuje doporučení a opatření pro vytváření hodnot v těchto řetězcích Na základě analýzy vnějších podmínek a interních zdrojů byly identifikovány následující oblasti vytváření hodnoty: ? strategie maloobchodní / velkoobchodní řetězec roste od vnitřního zdroje konkurenční výhody - strategické diferenciace, ? otázka expanze (rozumí jak strategické veličiny - potenciální konkurenční výhoda, a vnější hrozba koncentrace ? vytváření hodnoty proměnné core business maloobchodní / velkoobchodní řetězec: o cenové strategii o řízení likvidity o stabilizaci provozního zisku v podmínkách kolísání tržeb

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.