Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a implementace rezervačního systému pro cukrárnu
Čapková, Adéla ; Čapek, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací rezervačního systému pro Cukrárnu a Penzion Na Hrázi v obci Střelice. Práce obsahuje poznatky dat a informací, informačního systému, datového modelování informačního systému, internetu, značkovacích jazyků, databáze a programovacích jazyků. Praktická část se zabývá návrhem a implementací nového rezervačního systému podle požadavků zákazníka. Při návrhu byly použity, USE CASE diagramy a ER diagram pro databázi. Systém je implementován v programovacím jazyce PHP a databázi v MySQL.
Vytápění polyfunkčního domu
Čapek, Martin ; Topič, Jan (oponent) ; Počinková, Marcela (vedoucí práce)
Úkolem zpracování bakalářské práce je řešení koncepce otopné soustavy s přípravou teplé vody polyfunkčního objektu a následného návrhu zdroje tepla. Stavba je samostatně stojící ve městě Havlíčkův Brod. Polyfunkční objekt je tvořen třemi podlažími administrativních prostor a čtvrtým pro provoz restaurace. Ve spodní části stavby se nacházejí podzemní garáže. Tepelná ztráta objektu je z velké části pokryta podlahovým vytápěním. Větrání prostor je navrženo jako nucené. Zdrojem tepla jsou tepelná čerpadla, pomocný plynový kotel a solární kolektory.
Sociální sítě a studijní self-efficacy u vysokoškolských studentů
Pleskačová, Linda ; Kollerová, Lenka (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Tato teoreticko-empirická bakalářská práce se věnuje tématu sociálních sítí a studijního self- efficacy u vysokoškolských studentů. Teoretická část se zabývá teorií sociálních médií, sociálními sítěmi, jejich rolí ve společnosti, genderovými rozdíly v užívání sociálních sítí, obecným a studijním self-efficacy. V empirické části jsou popsány, zkoumány a porovnávány odpovědi na dotazník, který byl distribuován studentům vysokých škol skrze sociální sítě. Výzkumná sonda je tvořena vzorkem (N = 742, 64.96 % žen, 34.50 % mužů, 0.54 % nebinárních osob, průměrný věk = 23.3 let), který se skládá ze studentů vysokých škol. Dotazník byl kvantitativně vyhodnocen pomocí deskriptivní statistiky a testování statistických hypotéz. Vysokoškolští studenti tráví na sociálních sítích v průměru 2.71 hodiny denně a většina (81 %) uživatelů využívá sítě pasivně, tzn. převážně se nezapojuje aktivně do sdílení obsahu na sociálních sítích. Studenti nejčastěji používají Messenger (18 %), Instagram (16 %), Facebook (16 %), YouTube (15 %) a WhatsApp (10 %). Výsledky výzkumu prokázaly, že není rozdíl mezi aktivními a pasivními uživateli v sebehodnocení v oblasti studijního výkonu (v obecném studijním self-efficacy a v studijním self-efficacy vysokoškoláků). Rostoucí míra integrace sociálních sítí do života nesouvisela ani s...
Badatelský kroužek pro děti ve volnočasové činnosti
Šulcová, Alena ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím badatelsky orientované výuky v zájmové činnosti v rámci volnočasových aktivit v oblasti přírodních věd, zejména chemie. V současné době je patrný trend začínat s badatelskými aktivitami a budováním vztahu k přírodním a technickým vědám ve velmi raném věku žáků. V teoretické části popisuje principy a formy badatelsky orientované výuky a jejich realizaci, podmínky kvalifikace lektora a bezpečnosti práce při experimentech v zájmové činnosti, rozvoj potenciálu žáků v mladším školním věku, specifika tohoto vývojového období žáků a podrobně charakterizuje volnočasové aktivity a jejich vymezení vůči formálnímu vzdělávání. Součástí praktické části je lokální průzkum přístupnosti badatelsky orientovaných kroužků v okrese Polepy a Libochovice. Empirická část obsahuje ověřené návrhy pěti setkání badatelského kroužku přírodovědného zaměření pro žáky mladšího školního věku. Příprava umožnuje prezenční i distanční formu a uvádí dostupnost a cenový rozpočet materiálu, rizika a bezpečnost práce s pomůckami, jasně daný cíl každého setkání a detailní popis činnosti badatelsky orientované činnosti žáků, včetně otázek a možných hypotéz s jejich ověřením. Činnosti byly navrženy tak, aby vycházely z běžného života žáků a využívají pomůcek, které jsou běžně dostupné a žáci je dobře...
Žáci 2. stupně vybrané základní školy a řešení nestandardních úloh
Jakoubková, Zuzana ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na vymezení legislativního rámce, týkajícího se zařazení nestandardních úloh do výuky v České republice, s ohledem na RVP ZV, dále pak na vysvětlení pojmů úloha a nestandardní úloha v matematickém kontextu, s odkazem na definice jak českých, tak i zahraničních autorů. Následně se autorka zaměřuje na typologii nestandardních úloh a jejich užití ve vybraných sadách učebnic a pracovních sešitů. Je zde také položena otázka přínosu nestandardních úloh pro rozvoj žáků. Stěžejní částí práce je empirický výzkum vycházející z výsledků dotazníkového šetření provedeného u žáků vybrané základní školy a zaměřeného nejen na úroveň obeznámení žáků s nestandardními úlohami, ale rovněž na jejich schopnosti tyto úlohy řešit. Tento výzkum je doplněn o výsledky rozhovorů s jednotlivými vyučujícími v oboru matematika u dané základní školy. Při debatách s vyučujícími se ukázalo, že nestandardní úlohy ve výuce v podstatě téměř nevyužívají. Nicméně, z výsledků dotazníkového výzkumu plyne, že žáci ovládají základní principy a algoritmy řešení nestandardních úloh a v hodinách se setkávají se všemi typy úloh zakotvených v RVP ZV. Nejúspěšnějšími řešiteli modelových úloh v dotazníku byli žáci 8. ročníků, nejméně úspěšní pak byli žáci 6. ročníků. Šetření ukázalo vyrovnanost v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
30 ČAPEK, Martin
9 ČAPEK, Miroslav
5 Čapek, M.
5 Čapek, Marek
6 Čapek, Michal
1 Čapek, Michal Bc.
9 Čapek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.