Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ke spolupráci a empatii skrze příběh
Řezáčová, Bára Meda ; PROVAZNÍK, Jaroslav (vedoucí práce) ; ČERNÍK, Roman (oponent)
V této práci se zabývám formou dramatické výchovy, která směřuje primárně k osobnostně-sociálnímu rozvoji v problematické skupině, která se s dramatickou výchovou dříve nesetkala. V teoretické části se v začátku věnuji důvodům vzniku projektu, konkrétní formě dramatické výchovy, cílům, a popisu cílové skupiny. Dále se ale také snažím o obecný popis způsobů práce při projektu – od typu lekce, přes přístup pedagoga, po konkrétní metody a techniky. V praktické části popisuji průběh osmi lekcí dramaticko-výchovného projektu, které jsou zaměřené na rozvoj kooperace a vztahů v kolektivu.
Autentický člověk Jan Patočka
Mrázek, Jan ; MARUŠÁK, Radek (vedoucí práce) ; ČERNÍK, Roman (oponent)
Práce je popisem realizace pedagogického projektu, který používá metod dramatu ve výuce filosofie. Jeho tématy jsou pravda, autenticita a Charta 77, s přihlédnutím k osobě a práci Jana Patočky. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představen vznik projektu, příprava realizace, filosofická východiska a také rozbor metodiky dramatu ve filosofii. V praktické části je pak zaznamenán průběh projektu s poukazy na naplnění, či nenaplnění východisek z teoretické části. Klíčovou metodou práce je reflexe. Oborově stojí na pomezí pedagogiky, filosofie a divadla a jejím cílem je vyvodit z realizace projektu metodické závěry. Tyto závěry jsou postaveny na pedagogických i filosofických předpokladech. Práce může být inspirací pro pedagogy zabývající se spojením metod dramatu a jiných oborů ve výuce nebo pro pedagogy, hledající filosofická východiska své práce.
Vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí subkulturou vysokoškolských studentů
Kroupa, Pavel ; Opatrný, Martin (vedoucí práce) ; Černík, Roman (oponent)
Předmětem bakalářské práce je vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Cílem práce je ověřit souvislost mezi prostředím sociálních sítí a interpretací a hodnocením rizika. První, teoretická část, se zaměřuje na rešerše dostupné literatury a vymezuje klíčové pojmy - vnímání informací, komunikace, krizová komunikace, nová média, sociální média a sociální sítě. V ní podrobněji rozebírám strukturu a komunikační proces, typy komunikace, teoretické modely krizové komunikace, nástroje krizové komunikace a sociální sítě, zejména pak Facebook a Twitter. Teoretická část je základem empirické části, která popisuje realizaci výzkumného šetření mezi vysokoškolskými studenty. Stanovené hypotézy vedou k formulování výzkumných otázek a sestavení dotazníku. Otázky v dotazníku jsou postaveny tak, aby ověřily, zda vysoký počet sdílení příspěvků, konkrétní sdílející uživatel, anebo velké množství sporných komentářů k danému příspěvku mohou mít souvislost s interpretací a hodnocením krizové situace. Z analýzy výzkumu vyplynulo, že vysoký počet sdílení příspěvku a konkrétní sdílející uživatel mají vliv na interpretaci a hodnocení rizika. Přínosem této práce je skutečnost, že se díky provedenému dotazníkovému šetření podařilo prokázat, že existuje souvislost mezi prostředím sociálních sítí a vnímáním krizové...
Pedagogické kompetence u absolventů hereckých studijních oborů na pozici uičitele dramatické výchovy
Svobodová, Barbora ; MARUŠÁK, Radek (vedoucí práce) ; ČERNÍK, Roman (oponent)
Diplomová práce přináší informace o pedagogických kompetencích učitele dramatické výchovy. Zabývá se tím, jaké schopnosti, znalosti a dovednosti uplatňuje pedagog při plánování, realizaci a hodnocení lekce. Empirická část je zaměřena na pozorování práce učitelů, kteří absolvovali herecký studijní obor. Jejich práci analyzuji a vyhodnocuji jejich kompetence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.