|
Hudební výchova ve světle nového Kurikula
Charalambidis, Alexandros ; Herden, Jaroslav (oponent)
Počátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
| |
|
Hudební výchova ve světle nového Kurikula
Charalambidis, Alexandros ; Herden, Jaroslav (oponent)
Počátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|