Název:
Marketing divadla
Překlad názvu:
Theatre Marketing
Autoři:
Sulženko, Jiří ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Mathé, Ivo (oponent) ; Krofta, Josef (oponent) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce by neměla být marketingovou příručkou, návodem, jak dělat "dobrý divadelní marketig". Jejím cílem je pohlédnout za základní marketingové kategorie směrem k trendům, současnému vývoji, a to jak v technikách marketingové komunikace, tak v trendech diváckých preferencí a životního stylu diváků. Měla by tak pomoci lépe pochopit změny, které se za posledních několik let v oblasti marketingu udály. A zároveň shrnout zásadní témata marketingu a marketingové praxe.This thesis should not serve as a "how-to-do-it" marketing hadbook on theatre marketing. The aim of the thesis is to look behind the basic marketing tools towards the actual situation and development in techniques of marketing communication, in audience preferences trends and lifestyle changes. Thus it should help to better understand the changes that have occured in last years in the field of theatre marketing. It should also sum up the main marketing issues and issues of marketing communication.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7017