Název:
Budování značky
Překlad názvu:
BRANDBUILDING AND RESEARCH OF "ACTIVIA" IMAGE
Autoři:
Novotná, Andrea ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce seznámuje čtenáře se základními informacemi týkající se brandbuildingu, mapuje prvky a všechny aspekty ovlivňující budování hodnoty značky Activia a hodnotí je dle kritérií pro budování hodnoty značky. Poslední část se věnuje provední vlastního výzkumu značky (image, osobnost, průzkum reklam, obecná zjištění týkající se top of mind značek, aspektů ovlivňujících výběr jogurtového výrobku apod.).Main goals of thesis are: - to map steps and elements in building Activia brand - to consider coherence of these elements and contribution to brand value, - to validate elements according to criterion of building brand - to work out own research among target group of customers. Main points in my own research are: - to find out spontaneous level of knowledge of a brand, top of mind yoghurt brand, top of mind advertisements, mostly bought Activia products, criterions considered during shopping yoghurts, brand personality and brand image - to create BAV (Brand Asset Valuator) based on knowledge, differentiation, esteem and relevance.
Klíčová slova:
brand; budování; image; značka; Activia; brand; image
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13145