Název: Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj
Překlad názvu: The positoning of the brand Champagne Taittinger on the Czech market and its evolution
Autoři: Leiss, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexander (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: positioning; značka; šampaňské; brand; champagne; positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9068


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet