Original title: Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů
Translated title: Marketing research of hypermarket visit rate
Authors: Žák, Vítězslav ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Marketingový výzkum, pozorování, zabývající se návštěvností hypermarketu v jednotlivých dnech a časech. Představení instore radia jako reklamního média. Reklama v místě prodeje.
Keywords: hypermarket; instore radio; marketingový výzkum; nákupní chování; pozorování

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/702

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8837


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share