Original title: Marketingová politika firmy v informační společnosti
Authors: Marek, Jan ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Bébr, Richard (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.
Keywords: komunikace; marketing; marketingový mix; PPC reklama; reklama

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3702

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8779


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share