Název:
Mobilní marketing v ČR
Překlad názvu:
Mobile Marketing in Czech Republic
Autoři:
Šrámek, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma mobilní marketing v ČR má za cíl zmapovat vývoj mobilních zařízení, návazných služeb a využití pro účely marketingu a marketingové komunikace. V teoretické části je zpracován vývoj a možnosti využití pro marketéry. Součástí této kapitoly jsou i případové studie, které vhodně doplňují popsané možnosti. Následuje praktická část, která je založena na kvantitativním a kvalitativním výzkumu. Kvantitativní výzkum byl proveden pomocí online dotazování a vzorek 100 respondentů byl zvolen záměrným výběrem. Cílem bylo zhodnotit aktuální situaci a zkušenosti s mobilním marketingem z pohledu běžných uživatelů. Kvalitativní výzkum byl proveden formou skupinové diskuse s experty z oblasti mobilního marketingu. Cílem bylo zjistit současné možnosti, míru využití a pohled na nejbližší budoucnost tohoto odvětví.Main topic of the Master's Thesis is mobile marketing in Czech Republic and the goal is to describe development of mobile devices, provided services and usage in marketing and marketing communication. Theoretical part is concerning development of the mobile devices and services where each topic is followed by a case study. Practical part contains quantitative and qualitative research. Quantitative on-line based research was conducted on sample of 100 deliberately chosen users. Main goal of this research was evaluation of average user experience with mobile marketing. Qualitative research was conducted by guided discussion with experts in the area of mobile marketing. Main goal of the research was assess actual scope of the use by marketers in context of the situation on the Czech market and discuss future development of this area.
Klíčová slova:
chytrý telefon; mobil; mobilní aplikace; mobilní marketing; mobilní operátor; mobile; mobile application; mobile marketing; mobile provider; smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30060