Název:
Průzkum produktů turistického infromačního centra v Berouně v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Překlad názvu:
Product research of tourist information centre in Beroun in acordance with event marketing analysis
Autoři:
BROŽENSKÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje produkty Městského informačního centra v Berouně a Informačního centra keltské kultury v Nižboře. Dále je v ní je zde zachycena analýza kulturních akcí na území Berounska a využití zážitkového marketingu v dané oblasti.The Work analyze products of Town information centre in Beroun and Information centre of celtic culture in Nižbor. My work also contains analyze of cultural events in Berounsko and usage event marketing in this area.
Klíčová slova:
Berounsko; Event marketing; Hořovicko; Informační centre keltské kultury; Křivoklátsko; TIC; Český kras; Berounsko; Event marketing; Hořovicko; Information centre of celtic culture; Křivoklátsko; TIC; Český kras Citace: BROŽENSKÁ, Lucie. Průzkum produktů turistického infromačního centra v Berouně v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7897