Original title: Analýza marketingových aktivit lázeňského zařízení Lázně Velké Losiny s.r.o.
Translated title: Marketing analysis of Lázně Velké Losiny s.r.o
Authors: Vaňková, Markéta ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; marketing mix; marketing of spa; marketing research; analýza; marketing lázeňství; marketingový mix; marketingový výzkum

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29984

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85374


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-02-09, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share