Název:
Analýza marketingových aktivit lázeňského zařízení Lázně Velké Losiny s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing analysis of Lázně Velké Losiny s.r.o
Autoři:
Vaňková, Markéta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá významem marketingu v lázeňském sektoru se zaměřením na konkrétní lázeňský subjekt Lázně Velké Losiny s.r.o. Cílem práce je analyzovat marketingové aktivity lázeňského zařízení a na základě této analýzy navrhnout doporučení pro oblast marketingu. V teoretické části je charakterizován trh lázeňských služeb a dále jsou rozebrána specifika marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti Lázní Velké Losiny. V dalším oddílu praktické části je provedena analýza marketingového mixu lázní a dále je vyhodnocen marketingový výzkum se zaměřením na spokojenost se službami lázní. V závěru práce je provedeno zhodnocení analýzy a formulovány doporučení pro oblast marketingu lázní.This thesis deals with the importance of marketing in the spa sector with particular focus on the Spa Velké Losiny Ltd. The aim is to analyze marketing activities of the spa and to propose recommendations on the basis of this analysis. The theoretical part deals with spa market and also defines specifics of marketing of services and tourism and methodology of marketing research. The practical part includes information about the current situation of Spa Velké Losiny. In the practical part there is marketing mix analysis. In the last chapter are formulated evaluations and recommendations for the marketing of the spa.
Klíčová slova:
analýza; marketing lázeňství; marketingový mix; marketingový výzkum; analysis; marketing mix; marketing of spa; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29984