Název: Analýza marketingových aktivit lázeňského zařízení Lázně Velké Losiny s.r.o.
Překlad názvu: Marketing analysis of Lázně Velké Losiny s.r.o
Autoři: Vaňková, Markéta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing lázeňství; marketingový mix; marketingový výzkum; analysis; marketing mix; marketing of spa; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29984

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85374


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet